Relansarea încrederii în bănci

Date:

A fost lansată campania de informare şi conştientizare #DreptulLaBanking a comunităţii bancare din România în ansamblu, sublinierea celor care i-au prezentat primele elemente (foto) fiind aceea de a nu fi receptaţi neapărat prin apartenenţa la instituţiile pe care le reprezintă. Campania vizează în esenţă recâştigarea încrederii publicului larg în bănci. E nevoie de aşa ceva, a spus   Sergiu Oprescu, pentru că România are, la nivelul anului 2019, „un grad de intermediere de doar 27%, mult sub media Uniunii Europene (83%) şi sub nivelul unor ţări cu economie emergentă, cum sunt Polonia şi Cehia, cu 52%, sub nivelul Bulgariei, de 51%. Campania deschide un dialog despre banking şi despre cum putem să creştem bunăstarea economică. Factorii esenţiali în acest demers, din punctul nostru de vedere, sunt doi: încrederea şi educaţia”.

În România există la ora actuală peste 15 milioane de deponenți. La nivelul companiilor, sunt 100.650 beneficiare de finanțări de la bănci.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Integratorul IT Aliant a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, în creștere cu 30%

Aliant, integrator de soluții IT și lider în furnizarea...

„Mica Unire” de la Bruxelles, pentru transformare digitală: Romanian Digital Day 2025

Romanian Digital Day 2025, unul dintre cele mai importante...

Allview Auto își extinde rețeaua de dealeri și service-uri partenere 

Allview Auto, divizia specializată în soluții auto a companiei...

Campania de conducere defensivă „Viața e a ta”

La Shopping City Ploiești a fost lansată campania de...