Biofarm înregistrează un profit net de 54,8 milioane lei, în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 20% față de perioada similară a anului 2020

Date:

Biofarm (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, raportează creșteri semnificative pentru primele nouă luni ale anului comparativ cu aceeași perioadă din 2020. Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri de 179 milioane lei în primele nouă luni din 2021 și un profit net de 54,8 milioane lei, în creștere cu 20%, față de aceeași perioadă a anului trecut. Biofarm, care anul acesta aniversează 100 de ani de activitate neîntreruptă, a raportat EBITDA de peste 75 milioane lei, cu 20% mai mult comparativ cu primele nouă luni ale anului trecut. 

Cătălin Vicol, director general Biofarm

„În ultimele nouă luni am finalizat cea mai importantă investiţie a ultimilor 30 de ani din industria farmaceutică locală – o unitate de producţie construită de la zero, cu instalaţii şi utilaje moderne, am încheiat procesul de revitalizare a imaginii corporate și a brandurilor strategice din portofoliu și am reușit să ne consolidăm poziția în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală, în categoria Consumer Healthcare (CHC). Rezultatele financiare ne motivează să continuăm misiunea Biofarm de a face bine prin performanță și cu standarde aflate la cel mai înalt nivel”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Din punct de vedere volumic, Biofarm ocupă locul 2, cu o creștere de 6% față de aceeași perioadă a anului trecut, în linie cu dezvoltarea categoriei. În valoare, Biofarm și-a consolidat vânzările către consumatorul final, înregistrând o creștere de 19%, raportate la prețul de achiziție în farmacii.

Investițiile în marketing și promovare au fost crescute față de aceeași perioadă a anului trecut în vederea menținerii competitivității brandurilor focus și susținerea lansării Biofen Extra, combinație de ibuprofen și paracetamol. Noul produs introduce Biofarm în segmentul de piață cu cel mai mare potențial de business din categoria CHC – medicamente destinate terapiei durerii.

Portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare-digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine, cu peste 20 de branduri reprezentative. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...