FAN Courier lansează platforma FAN Retur

Date:

Compania FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a creat și a lansat platforma FAN Retur, prin care clienții pot returna produsele indiferent de modalitatea prin care le-au achiziționat, online sau din magazin, către orice retailer, înrolat sau neînrolat în platformă. 

FAN Courier anunță că „prin completarea unui singur formular, beneficiarii, indiferent dacă au făcut achiziția online sau direct din magazin și indiferent de compania de curierat care a făcut expediția inițială, pot demara procesul de retur pe care FAN Courier îl va prelua în totalitate, fără a fi necesară contactarea telefonică sau prin e-mail a retailerului. 

Produsele returnate pot fi ridicate de la o adresa indicată de către client sau pot fi aduse la unul dintre sediile FAN Courier, întregul proces fiind preluat ulterior de companie. În viitor, retururile vor putea fi făcute și prin intermediul lockerelor FANbox si al magazinelor partenere Collect Point.

În platformă se pot înscrie gratuit și retailerii, indiferent de compania de curierat cu care lucrează pentru expedițiile tur.

Utilizând FAN Retur, magazinele vor avea trasabilitate mai mare pentru coletele returnate, pentru că pot solicita clienților în câmpurile obligatorii să menționeze și un număr de comandă, pot urmări și gestiona separat retururile efectuate prin intermediul platformei, pot genera rapoarte și pot beneficia de tarife preferențiale pentru retururi”.

Cornel Morcov (foto), Chef Commercial Officer FAN Courier: „Odată cu lansarea FAN Retur, venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu o modalitate de retur care va scurta considerabil procesul și va salva timp prețios pentru aceștia. Prin intermediul platformei, procedura de retur se inițiază completând un formular unic, nu sunt necesare documente fizice și singurele acțiuni pe care expeditorul trebuie să le facă sunt să ambaleze coletul și să aștepte curierul. Clienții pot returna produsele indiferent de modalitatea de achiziție, online sau fizic din magazin. În acest caz, cel care returnează produsele se asigură că retailerul acceptă retururile efectuate prin firmele de curierat. Prioritatea este reducerea timpului de retur, iar prin intermediul platformei FAN Retur procesul de returnare se simplifică și se scurtează semnificativ, ceea ce duce, în final, la creșterea gradului de satisfacție al clienților.”

Funcționarea platformei FAN Retur este descrisă astfel de creatorii ei:   „Procedura de retur se inițiază foarte rapid, prin simpla accesare a platformei https://retur.fancourier.ro/, unde persoanele care doresc să plaseze o comandă trebuie să aleagă magazinul către care doresc să returneze produsele și să completeze formularul de retur. Retururile se pot face atât către magazine înrolate, cât și către cele care nu se regăsesc pe platformă, caz în care expeditorul trebuie să acceseze butonul ALTE MAGAZINE și să completeze apoi formularul. 

Platforma poate fi folosită și fără crearea unui cont, iar timpul cu lansarea si procesarea unei comenzi de retur se reduce cu cel puțin 50%. Pentru clienții care dețin, însă, un cont de selfAWB, timpul de emitere a comenzii se scurtează cu până la 90%.

În urma completării formularului se generează AWB-ul și se lansează comanda de ridicare direct din platformă. În funcție de opțiunea aleasă, expeditorul poate preda curierului coletul pe care dorește să-l returneze sau poate sa meargă la cel mai apropiat sediu FAN Courier pentru predare personală. În ambele situații, expeditorul poate preda expediția fără a fi necesar să prezinte AWB-ul fizic. De completarea acestuia se ocupă exclusiv reprezentanții FAN Courier.

Pe platformă există, de asemenea, și informații privind ambalarea corectă a coletelor, iar cei care optează pentru predare la un sediu FAN Courier pot achiziționa și ambalajele necesare. 

Rambursarea banilor pentru produsele returnate NU se va face prin intermediul FAN Courier, ci depinde de condițiile de retur aplicate de fiecare retailer în parte.” 

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...