Autentic Românesc, program inițiat de Transavia și alte mărci românești

Date:

Compania Transavia, finalistă a programului BVB Made în Romania din acest an, propune „o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile mărci românești, cu scopul creării de conținut și de noi experiențe pentru consumatori”, lansarea marcând Ziua națională a produselor agroalimentare românești, 10 octombrie.

Colaborează mărcile de carne de pui Fragedo (Transavia), retailer-ul de mobilier Mobexpert, pastele Monte Banato (Pangram Reșița) și vinurile Cramelor Recaș, oferind în mediile digitale conținut gastronomic și de lifestyle original.

Inițiatorii subliniază că programul „va spori vizibilitatea mărcilor partenere prin modalități inedite și surprinzătoare: de la rețete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive, de la crearea de conținut original, la construirea unor experiențe exclusiviste pentru consumatorii români, în cadrul unor evenimente, festivaluri sau excursii ori VIP dinners”.

Linda Willy, director de marketing Transavia: „Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și a le reaminti rolul esențial pe care aceste companii îl au pentru dezvoltarea comunităților: de la consumatori, angajați și parteneri de afaceri. Urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună cu partenerii noștri din acest proiect, să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România, fiindcă știm că brand-urile românești mai au, încă, de recuperat la acest capitol. Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creșterea atașamentului față de mărcile românești, la generarea de venituri, de locuri de muncă și la îmbunătățirea reputației naționale și la păstrarea unor tradiții de realizare a produselor.”

Paul Aparaschivei, director de marketing Cramele Recaș: „La Cramele Recaș, fiecare activitate pe care o derulăm în mod sustenabil pentru comunitatea noastră are la bază principiile unui business autentic românesc, dezvoltat cu ajutorul pasiunii, dedicării și a respectului pentru iubitorii vinului din soare de pe plai bănățean. Colaborarea alături în acest proiect ne bucură și ne reconfirmă că pasiunea e ingredientul principal ce reunește întreaga activitate a partenerilor implicați. Prin intermediul acestui parteneriat ne dorim să continuăm procesul de promovare al vinului românesc în rândul comunității noastre.”

Margareta Vieriu, director marketing Pangram SA România: „Știm cât de mult apreciază clienții noștri autenticitatea și lucrurile de calitate făcute cu dragoste și respect. Așa că ne-am bucurat să găsim și alte companii românești cu valori comune, alături de care să construim experiențe valoroase pentru consumatori.”  

Adelina Badea, CEO Mobexpert: „Mobexpert acordă o importanță deosebită produselor realizate în România, create de designerii noștri și realizate în fabricile proprii. Inovăm constant pentru că ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim produse de calitate la prețuri corecte. În plus, producția în fabricile locale ne ajută să oferim  produse noi, în tendințe, și cu termene de livrare rezonabile. Colecția Fabricat în România din portofoliul Mobexpert este în topul preferințelor clienților noștri. Faptul că 60% dintre ei cumpără piese de mobilier și decorațiuni realizate pe piața locală este un motiv de bucurie și de mândrie.”  

Un recent studiu sindicalizat, susținut și de Transavia, a arătat că, pentru aproape jumătate dintre respondenți, este important ca produsele pe care le cumpără să fie produse în România, iar 44% declară că, dacă ar avea de ales între două produse, l-ar alege pe cel românesc.

Proiectul Autentic Românesc se înscrie în misiunea Transavia de a contribui la calitatea vieții oamenilor, asigurând hrană sustenabilă, sănătoasă și sigură, de la bob la furculiță, și de a avea un impact pozitiv în societate.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...