Compania ABN Systems International, unul dintre liderii pieţei de accesorii telecom și produse Smart Home din România, anunță că „a început vânzarea brandului propriu, Tellur, pe platforma online a Walmart, al doilea jucător de pe piața retailerilor online din SUA, dar brandul românesc este vândut și pe cea mai mare platforma de comerț online american.
După finalizarea formalităților de listare a produselor în magazinele fizice, aflate în desfășurare prin intermediul subsidiarei sale din Houston, Texas, înființată la începutul anului, ABN Systems International va vinde produse Tellur și în cea mai mare rețea de magazine fizice de pe piața americană (4.662 de unități deținute de Walmart, în septembrie 2022), precum și în alte rețele comerciale din SUA”.
ABN Systems International subliniază că, „din totalul gamei Tellur la momentul de față, compusă din circa 200 de produse, 95% se vând deja în SUA, iar restul de 5% sunt echipamente incompatibile, fie cu sistemul de alimentare electrică (110 volți față de 220 de volți în Europa), fie cu tipul de priză din SUA. De la intrarea pe piața din această țară, în T1 2022, până la finele lunii trecute, vânzările au crescut cu peste 1.000%, iar în topul vânzărilor se află căștile cu Bluetooth și boxele portabile”.
George Barbu, CEO al ABN Systems International: „Deși volumele atinse nu sunt spectaculoase, căci suntem la început, iar brandul este încă necunoscut pe imensa piață din SUA, rata de creștere a vânzărilor este foarte bună, ceea ce atestă receptivitatea clienților față de produsele Tellur. Raportul bun dintre calitate și preț, alături de diversitatea gamei, care oferă toate accesoriile IT&C pe care le folosește orice persoană conectată digital, în zilele noastre, poziționează foarte bine oferta Tellur, chiar și pe o piață foarte competitivă cum este cea din SUA. Sunt convins că vânzările noastre din America vor crește în continuare, atât prin extinderea activității subsidiarei noastre din Texas, cât și pe fondul creșterii vânzărilor online ale Walmart, cel mai mare retailer clasic din lume și din SUA, dar care a devenit un jucător redutabil în e-commerce, în ultimii doi ani.”
Walmart, cel mai mare retailer mondial (venituri de 572,8 miliarde USD, în 2021, circa 10.600 de magazine și 2,3 milioane de angajați) precizează că „deținea doar 7,2% din piața de e-commerce din SUA, la finele anului trecut, dar cota sa de piață se află în ascensiune rapidă, cu o creștere de 12%, în T2 2022, față de T2 2021. Vânzările online pe piața din SUA ale Walmart au totalizat 47,8 miliarde USD, în 2021, fiind în creștere cu 98% față de 2019.
Pe piața click-and-collect (comandă online cu ridicare dintr-un magazin fizic), Walmart este liderul absolut în SUA, cu peste 25.4% cotă de piață și vânzări de 20,4 miliarde USD în 2021, iar performanța este facilitată de faptul că 9 din 10 americani se află la o distanță de 10 mile sau mai puțin de unul dintre magazinele clasice ale retailerului”.
ABN Systems International, fondată în 2002, listată sub simbolul ABN pe piața Aero a Bursei de Valori București, este caracterizată ca „deţinătoarea brandului Tellur şi unul dintre liderii pieţei de distribuție a produselor şi accesoriilor IT&C din România, oferă soluţii integrate de mobilitate, infrastructură IT şi de stocare, sisteme de supraveghere video, echipamente şi automatizări industriale. Compania a investit intensiv în automatizarea proceselor, transferul electronic de date, trasabilitatea stocurilor, mărirea capacității de depozitare și întărirea echipei, ceea ce i-a permis, alături de expertiza acumulată în cei peste 19 ani de activitate, să dezvolte parteneriate valoroase cu jucători globali de referință. Cu un portofoliu de peste 30.000 de produse și accesorii IT&C, ABN Systems este prezentă deja pe piețe din 33 de țări, de pe 4 continente, și își propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi piețe, cât și prin consolidarea celor actuale”.