ING România lansează platforma digitală ING Business

Date:

Companiile antreprenoriale Mid Corporate Banking (cu cifră de afaceri între două și 500 milioane lei) vor putea beneficia din aprilie de noua platformă digitală ING Business, lansată de ING România, realizată împreună cu furnizorul global de soluții software Comarch. Prin această platformă, precizează creatorii ei, companiile „vor avea la dispoziție toate produsele și serviciile bancare oriunde și oricând, platforma putând fi accesată de pe desktop, laptop, tabletă, smartphone și, în premieră în România, prin smartwatch”; interfața „poate fi personalizată atât în funcție de specificul companiei, cât și de rolul ocupat de utilizator în companie”. Bogdan Boteanu, director general adjunct al ING România, Head of Mid Corporate Banking, subliniază că „ING Business duce ideea de internet banking un pas mai departe și oferă clienților o interacțiune digitală tridimensională ce include partea de tranzacționare, dimensiunea de self-service, precum și un nou canal de comunicare directă și personalizată cu banca.”

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Nominalizările pentru reînnoirea mandatului membrilor Comitetului Economic și Social European

Consiliul Economic și Social (CES) anunță că, „având în...

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Intermedierea financiară – între realitate și potențial

Discurs rostit în cadrul conferinței cu tema „Ancore strategice...

Tendințele economice în 2025: Adaptare și inovație pentru competitivitate

Într-o lume aflată în plină revoluție tehnologică și într-un...

Procesul de obținere a statutului de Declarant Autorizat CBAM – operațional din 31 martie 2025 

de Georgiana Iancu, Partener, liderul departamentului Impozite indirecte, EY...