Showroom de ultimă oră cu obiecte sanitare 

Date:

Cel mai nou showroom din București, tocmai deschis pe la Piața Matache, iese din rutină sub mai multe aspecte pentru care e de cunoscut întâi ca spațiu în sine și după aceea, ca modalitate de afirmare în business.

Laura și Vlad Sardescu

Inițiatori sunt soții Laura și Vlad Sardescu. Dintr-o îmbinare de formare inițială jurnalistico-economică și dintr-un incident casnic sugerat atât de verosimil, încât n-ar avea de ce să nu fie veridic, business-ul a fost lansat în 2014 sub forma unui „magazin online cu obiecte sanitare pentru amenajarea băii și produse pentru amenajarea casei”. I-a fost pus numele Neakaisă (Neakaisa.ro), cu gândul la personajul al cărui nume cică era tradiția de familie să fie atribuit oricărui chemat să meșterească ce se strica prin casă. În 2022, a ajuns la o cifră de afaceri de 5,7 milioane de euro. Deține peste 12.000 de produse de la producători de top din categorii diverse, cu sublinierea că „toate gamele prezentate sunt alese în parteneriat cu arhitecți, designeri și constructori, astfel încât frumosul să se îmbine întotdeauna cu partea practică”.

Tot în 2022, a apărut ideea unui spațiu de expunere, care să completeze online-ul. Locul ales este o vilă monument istoric, cu două etaje, pe Strada Atelierului nr 20, în zona Gării de Nord. Pe o suprafață totală de 250 mp, fiecare cameră (11, în total) este amenajată și dotată ca o baie (unele, inclusiv funcționale), gândită și realizată de câte un arhitect. Spațiul este conceput „ca un loc pentru inspirație, cu mai multe tipuri de amenajări ale băii și o varietate de produse, de la obiecte sanitare, pardoseli, tapet, riflaje până la obiecte de design. Mai mult, tot în cadrul showroom-ului se oferă consultanță, discount-uri pe praguri valorice, iar clienții pot beneficia de livrarea gratuită a comenzilor”. Branduri precum Ideal Standard, Grohe, Geberit și Fdesign se regăsesc între parteneri.

Laura Sardescu, director general, Neakaisa.ro: „În 2022 ne-am mutat sediul pentru că am mărit echipa, așa că am ales o locație unde să putem acomoda și componenta de showroom. Deși am semnat contractul de închiriere fix în ziua în care a izbucnit războiul din Ucraina, am considerat că ne aflăm la un nivel ridicat de maturitate a businessului, astfel încât trebuie să dezvoltăm și componenta offline, așa că am mers mai departe. Credem că în perioadele de incertitudine trebuie să ai curaj, să alegi cu atenție proiectele în care să investești atât financiar, cât și concentrare și efort. Iar pentru noi showroom-ul a fost următorul pas natural, un proiect pe care ni l-am dorit foarte mult și care a fost posibil datorită comunității create în jurul brandului, formată din arhitecți și producători.”

Showroom-ul este definit ca „o componentă esențială a strategiei de afaceri a Neakaisa.ro, ce își propune să funcționeze într-un sistem omnichannel, pentru a fi mai aproape de nevoile și preferințele tuturor clienților și a le îmbunătăți experiența de cumpărare. Anul acesta, showroom-ul va avea rol de  suport pentru activitatea din online, urmând ca din 2024 să genereze circa 10% din cifra de afaceri a companiei”.

Compania estimează vânzarea în acest an a 58.000 de produse, de la peste 50.000 vândute în 2022. Concomitent, semnalează „și o creștere a cererilor din partea arhitecților, ceea ce se traduce într-o preferință crescută pentru proiecte de renovare realizate sustenabil, atât pentru confort, cât și pentru utilizarea îndelungată”.

 

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...