Angajatorul LEONI România semnează Carta Diversității

Date:

Compania LEONI România anunță semnarea Cartei Diversității, odată cu lansarea unei campanii de promovare a propriilor valorilor. În context, LEONI Wiring Systems subliniază că „își consolidează angajamentul față de principiile nediscriminării și egalității de șanse și față de cultura organizațională bazată pe respect reciproc, încredere și diversitate. Compania îți propune ca toți membrii organizației să se ghideze după valorile care susțin dezvoltarea comunității LEONI: Grija, Respectul, Responsabilitatea, Colaborarea și Orientarea spre rezultate.

Din perspectiva companiei, valoarea GRIJĂ este definită „prin empatie, acceptare și sprijin. Aceste elemente sunt cruciale într-un mediu incluziv, în care fiecare persoană care lucrează pentru LEONI trebuie să se simtă acceptată, susținută și în siguranță”.

Dr. Ursula Biernert (foto), Chief Human Resources Officer la LEONI Group: „La LEONI, credem că diversitatea este esențială pentru succesul nostru. Suntem prezenți la nivel global, cu aproximativ 95.000 de colegi. De aceea, ne angajăm să creăm un loc de muncă incluziv, care valorizează angajații de toate genurile, vârstele, etniile și mediile. Fiind unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, cu aproape 12.000 de angajați în toată țara, suntem responsabili de asigurarea de oportunități egale pentru toți cei din organizație și de susținerea integrării persoanelor aparținând grupurilor sociale vulnerabile. Prin urmare, construim comunitatea companiei noastre prin promovarea respectului, empatiei și înțelegerii, astfel încât fiecare să se simtă apreciat, ascultat și împuternicit să contribuie cu perspectivele și talentele sale unice.”

Prin semnarea Cartei Diversității în România, LEONI subliniază că „își afirmă cu tărie dedicarea față de diversitate, îmbogățind cultura companiei și recunoscând rolul de ambasadori al angajaților săi. În România, LEONI are deja o tradiție în implementarea de inițiative care sprijină integrarea persoanelor din medii vulnerabile prin parteneriate dedicate comunităților locale”.

Leoni este caracterizat ca „un furnizor global de produse, soluții și servicii pentru gestionarea energiei și a datelor în industria auto. Lanțul valoric variază de la cabluri standardizate și cabluri speciale și de date până la sisteme de cablare foarte complexe și componente aferente, de la dezvoltare la producție. În calitate de partener de inovare cu o expertiză distinctă în domeniul dezvoltării și al sistemelor, Leoni își sprijină clienții pe calea unor concepte de mobilitate din ce în ce mai durabile și conectate, de la conducerea autonomă la sisteme de propulsie alternative, precum și la sisteme de încărcare. În acest scop, Leoni dezvoltă soluții de cabluri și sisteme de cablare de generație următoare care reduc complexitatea și permit niveluri mai ridicate de automatizare, de exemplu prin arhitectura zonală. Grupul de companii listate la bursă are aproximativ 95.000 de angajați în 27 de țări și a generat vânzări consolidate de 5,1 miliarde de euro în 2022.

Grupul LEONI este prezent în România din 1999, având aproape 12.000 de angajați (mai mult de 10% din forța de muncă globală a grupului), trei fabrici principale (în Arad, Bistrița și Pitești) și alți câțiva sateliți de producție”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...