Investiție de 3,5 milioane de euro într-o lume a construcțiilor și decorațiunilor

Date:

S-au aprins luminile și prezentarea noii structurări a celui mai vechi magazin Leroy Merlin de la noi, cel din Parcul Comercial Colosseum, din București, pe Șoseaua Chitilei, poate să înceapă.

Leroy Merlin e retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit. Primul magazin deschis în România, în 2011, se prezintă acum remodelat, proces care a durat aproape un an și a însemnat o investiție de 3,5 milioane de euro. Un magazin ca un simbol, îl caracterizează Fabrice Gatien, lider Leroy Merlin Regiunea Sud. Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România, îi felicită pe realizatorii reamenajării. Ambasadorul Franței la București, Nicolas Warnery, reamintește că în România sunt 21 de magazine Leroy Merlin, cu o bună parte din marfă produsă în Franța. 

Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România

Parcurgerea vechiului magazin reînnoit seamănă a călătorie inițiatică într-o lume cu obiecte de profil și, pe deasupra, cu idei, sugestii, consiliere, facilități, învățătură. Ghid ne este Andrei Neagu, managerul magazinului Leroy Merlin Colosseum. Ne îndeamnă să reținem trei modificări conceptuale majore față de forma inițială, reprezentând gruparea raioanelor clasice pe trei categorii: proiect – cu bucătării și sanitare, deco și tehnic – cu unelte și cu soluții de electricitate și grădină. Aranjarea bucătăriei poate fi configurată după dorință și imaginație pe un ecran. Curând, va fi posibil așa ceva și pentru băi. Mai departe, materialele mari, grele, cum sunt gresia, faianța, parchetul, sunt doar reprezentate în magazin, iar clinetul alege, comandă și merge afară, la mașina lui, unde îi este adusă cantitatea cumpărată, prin serviciul de retragere marfă. Urmează raioanele cu produse pentru decorațiuni. Intrarea aici e printr-o zonă bogată în covoare. Urmează tot ce ține de iluminat, apoi, de vopsit, inclusiv „vopsea de efecte” și combinații de vopsea, pe urmă, electrice, cu noutatea panourilor fotovoltaice. Noutate este și crearea unei intrări separate spre raionul de unelte, ca meseriașii, profesioniștii să meargă direct să aleagă ce au nevoie. În zona dedicată ferestrelor și ușilor, ferestrele sunt prezentate cât mai aproape de cadrul lor natural de folosire, fiind sugerate izolarea fonică și cea termică pe care le asigură, iar ușile pot fi aranjate după nevoia clientului. Vine și zona de încălzire a locuinței. Există și pet-shop. Mai departe e deschiderea spre grădină, cu pavele, dale, modele de garduri etc. Cine vrea și se consideră îndemânatic găsește două ateliere de bricolaj, unde poate să-și lucreze o măsută pentru mic dejun la pat sau o cutie pentru unelte.

Sub aspect economic, remodelarea magazinului Leroy Merlin Colosseum are ca obiective strategice creșterea numărului de clienți cu 10-15% până în 2024, precum și majorarea cifrei de afaceri cu 15-20%, „accentuată de comenzile online și telefonice”. Semnalarea managementului este că, „pentru a susține această creștere, Leroy Merlin a angajat personal suplimentar și a investit în dezvoltarea abilităților și competențelor angajaților, astfel încât magazinul să se adapteze noilor cerințe din piață”.

Magazinul Le Roy Merlin din Parcul Comercial Colosseum funcționeze de luni până sâmbătă în intervalul 07.00-21.00 și duminica, între 08.00 și 20.00. Din 6 noiembrie, conform programului de iarnă, magazinul este deschis în fiecare duminică între orele 9.00 și 19.00.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Transportatorii români redeschid o rută istorică

Se redeschid rute istorice de transport rutier între Europa...

Cupoane de până la 50 de lei la reciclarea ambalajelor

Lidl România anunță lansarea campaniei „Reciclează și câștigă cu...

Garanti BBVA România – creștere de 28,6% a veniturilor nete în 2024

Garanti BBVA România a înregistrat venituri nete de 654...

Un nou spațiu de prezentare pentru antreprenori români  

Raiffeisen Bank România și Mezanin Market, proiect al Asociației...