- Primele brute subscrise au înregistrat o creștere de aprox. 10% față de aceeași perioadă din 2022, cu evoluții solide pe liniile de asigurări PROPERTY, CASCO, SĂNĂTATE și RĂSPUNDERE CIVILĂ GENERALĂ;
- Valoarea totală a despăgubirilor plătite de companie în acest interval a fost de aprox. 840 milioane lei.
OMNIASIG Vienna Insurance Group a încheiat primele trei trimestre din 2023 cu o creștere echilibrată, ce a avut la bază strategia companiei de dezvoltare stabilă și sustenabilă. OMNIASIG răspunde nevoilor în continuă schimbare ale clienților și partenerilor săi prin angajamentul său continuu față de inovație și calitate. Sustenabilitatea, creșterea prudentă și stabilă, inovația și susținerea educației financiare au fost în continuare piloni principali în dezvoltarea companiei, toate corelate cu o implicare directă permanentă în comunitate și societate.
Într-un context marcat de volatilitate și incertitudini, OMNIASIG s-a adaptat noilor tendințe, dar și cadrului economic, social și geopolitic, prin produse care vin în ajutorul clienților și a siguranței acestora.
În primele nouă luni din 2023, OMNIASIG a înregistrat prime brute subscrise de aprox. 1,7 miliarde lei, valoare ce reprezintă o creștere de aprox. 10% față de aceeași perioadă din anul 2022. Valoarea totală a despăgubirilor plătite în acest interval a fost de aprox. 840 milioane lei.
„Anul 2023 s-a dovedit a fi un an intens, plin de schimbări și evenimente neprevăzute, care a pus la încercare adaptabilitatea companiilor de asigurări. OMNIASIG a continuat să demonstreze și în această perioadă că este o companie care se poate adapta schimbărilor, stabilă, care urmărește o strategie pe termen lung în România și care este mereu alături de clienții și partenerii săi. Rezultatele pozitive înregistrate pe majoritatea liniilor de asigurare sunt dovada acestui lucru. În primele nouă luni ale anului, Asigurările de tip Property au înregistrat o creștere de aprox. 20%, ceea ce denotă o conștientizare din ce în ce mai mare a nevoii de protecție prin asigurare, atât în rândul clienților corporate, cât și al persoanelor fizice. Astfel, într-un context aflat într-o continuă schimbare, vom continua să urmărim tendințele, să înțelegem nevoile clienților noștri și să ne adaptăm produsele și serviciile corespunzător. Urmărim o creștere sustenabilă, atât din punct de
vedere al performanțelor financiare, cât și a impactului nostru asupra mediului și societății”, a declarat Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.
Linia de asigurări PROPERTY (asigurările de incendiu și calamități naturale) a crescut cu cca. 20% în primele trei trimestre din 2023, față de aceeași perioadă a anului trecut, cu subscrieri de aprox 270 milioane lei.
ASIGURĂRILE DE SĂNĂTATE au continuat să crească semnificativ în primele trei trimestre ale anului 2023, ajungând la o valoare a primelor brute subscrise de aprox. 65 milioane lei, care este cu cca. 30% mai mult față de aceeași perioadă a anului anterior.
Asigurările auto, CASCO și RCA, au înregistrat o creștere agregată a primelor brute subscrise, pentru ambele linii, de aprox. 4,5% față de primele trei trimestre ale anului 2022, valoarea acestora ridicându-se la aprox. 1,2 miliarde lei. Valoarea despăgubirilor plătite pe cele două linii în acest interval, cumulat, a crescut cu peste 8%, ajungând la peste 730 milioane lei.
Linia Asigurărilor de RĂSPUNDERE CIVILĂ GENERALĂ a avut și ea în primele nouă luni ale anului o creștere de aprox. 30% față de anul precedent, cu o valoare a primelor brute subscrise de peste 50 milioane lei.
Și pe linia Asigurărilor de CĂLĂTORIE s-a înregistrat o creștere importantă în această perioadă, de aprox. 40% față de primele trei trimestre din 2022, iar valoarea primelor brute subscrise a fost de aprox. 17 milioane lei. Valoarea despăgubirilor plătite pe această linie a crescut și ea, cu aprox. 60%.
OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Astfel, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat în primele trei trimestre ale anului 2023 a fost de 89,68%.