În 2023, MAGNOR a obținut o cifră de afaceri și un profit cu peste 25% mai mari decât în anul precedent

Date:

În 2023, MAGNOR, liderul industriei de micro-creditare de tip amanet, a înregistrat o cifră de afaceri netă cu 25% mai mare decât în anul precedent și un profit care a marcat o creștere de 26% față de 2022. În același timp, valoarea EBITDA este mai mare cu 26% față de aceeași perioadă.

Astfel, în 2023, MAGNOR a avut o cifră de afaceri consolidată de 100,71 milioane de lei față de 80,48 milioane de lei în 2022 și un profit net consolidat de peste 13 milioane lei comparativ cu 10,3 milioane lei în 2022. Totodată, indicatorul EBITDA a crescut de la 13 milioane de lei în 2022, la 16,4 milioane de lei în 2023. Rezultatele financiare ale anului precedent marchează un trend ascendent pe care compania românească își propune să îl continue și în 2024.

„Performanțele obținute confirmă adaptabilitatea modelului nostru de business, iar diversitatea produselor și serviciilor din portofoliu ne permite o scalare semnificativă. Avem o strategie de dezvoltare bine definită și cea mai performantă echipă din industrie. Acestea ne permit să inovăm constant și să setăm noi standarde,” spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.

Odată cu transformarea CreditAmanet în MAGNOR în urma procesului de rebranding și lansarea celor două website-uri www.magnor.ro (pentru servicii) și www.magnorshop.ro (pentru e-commerce), compania a deschis 3 noi magazine în București și în țară, inaugurând astfel prezența în municipiul Craiova. În 2024, MAGNOR are în vedere îmbunătățirea performanței magazinelor și consolidarea rețelei naționale de agenții prin atingerea de noi puncte cheie pe hartă. Obiectivele vizează, de asemenea, dezvoltarea ecosistemului digital și practicilor sustenabile prin politici ESG. „Urmând strategia de dezvoltare pe care o avem, suntem încrezători că vom continua să livram valoare sustenabilă pentru toți stakeholderii”, explică CEO-ul MAGNOR. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...