Investiție de 150.000 euro într-un brand propriu de produse sanitare al business-ului Neakaisa.ro 

Date:

Business-ul online Neakaisa.ro (obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei) a lansat prima gamă de produse marcă proprie, „Rune”, printr-o investiție de peste 150.000 euro. Noua gamă este inspirată din mitologia nordică și cuprinde „obiecte sanitare (lavoare, vase de toaletă, bideuri, căzi freestanding, rigole și ventile), urmând să fie completată și cu paravane de duș walk-in și alte verticale în timp. Pe lângă atributele de design, care includ dimensiuni populare pentru băile din România și forme cât mai ergonomice pentru eficientizarea spațiului, noua gamă este concepută ținând cont și de calitatea și durabilitatea produselor”.

Produsele sunt etalate într-un cadru în care se regăsesc sugestiile culturale și educative se regăsesc odată cu orientările comerciale și tehnice, cadru creat într-o casă monumentală din zona Gării de Nord din București.

Laura Sardescu, cofondator al business-ului Neakaisa.ro: „Lansarea Rune a venit ca un pas natural în dezvoltarea business-ului. Am început ca magazin online, ne-am consolidat poziția în piață, am deschis primul showroom, iar acum dezvoltăm propriul brand de produse sanitare. Planul pentru lansare a început să prindă contur încă din 2020, cumva simțind nevoia unor produse cu design deosebit, prețuri echilibrate și calitate peste medie. De atunci am început să schițăm nevoile pieței și să lucrăm la categoriile și gamele de produs.”

După cum subliniază creatorii gamei, „produsele Rune sunt alese de specialiștii Neakaisa.ro în funcție de trendurile actuale și de nevoile specifice ale pieței din România, în special, în materie de dimensiuni, design și funcționalitate. Stilul scandinav, dezvoltat din mitologia nordică, se caracterizează prin elemente care, pe lângă asigurarea confortului, îmbunătățesc starea de spirit – misticism, conectare la sine și armonizarea cu mediul înconjurător.

Designul scandinav reprezintă un palier important în portofoliul Neakaisa.ro, aliniindu-se cu valorile companiei de a găsi produse reprezentative unui stil de viață cât mai echilibrat, cu accent pe pauze binemeritate și momente de liniște”. 

Sub aspect economic, „pentru anul curent, Neakaisa.ro preconizează că noua gamă de produse va contribui cu circa 2-3% la cifra de afaceri, urmând ca acest procent să crească progresiv în următorii ani. În funcție de planurile de dezvoltare, în 5 ani ar trebui să se stabilizeze la 8%, iar până în 2030 să contribuie cu aproximativ 10% la veniturile companiei”. 

Neakaisa.ro este definit ca „un magazin online cu obiecte sanitare pentru amenajarea băii și produse pentru amenajarea casei, lansat în 2014 de către antreprenorii Laura și Vlad Sardescu. Magazinul online dispune de o varietate de peste 35.000 de produse de la producători de top din categorii diverse. Toate gamele prezentate sunt alese în parteneriat cu arhitecți, designeri și constructori, astfel încât frumosul să se îmbine întotdeauna cu partea practică”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...