Cognizant România angajează peste o sută de specialiști IT  

Date:

Compania de IT Cognizant România anunță recrutarea a peste 100 de experți, în plus față de cei mai mult de 100 angajați de la începutul anului 2024. Explicând necesitatea acestui demers, compania se referă la realitatea că „evoluția tehnologiei aduce și noi trenduri în piață în ceea ce privește pregătirea pe care specialiștii IT de astăzi e nevoie să o aibă pentru a face față cererii din zona de business. 

Mai multe detalii se regăsesc în studiul realizat de Cognizant împreună cu Oxford Economics, New Work, New World, care se referă la adopția inteligenței artificiale generative și impactul asupra societății şi viitorului muncii (studiul cuprinde evaluarea și prognozarea impactului economic al Gen AI în Statele Unite în următorii 10 ani). Studiul prezice că 90% din locurile de muncă vor fi perturbate într-un fel de inteligența artificială generativă, pregătind scena pentru o schimbare profundă a modului în care abordăm munca, productivitatea și creșterea economică. Impactul tehnologiei va fi influențat de rata de adoptare din partea business-urilor și de cât de repede se pot adapta oamenii la noile moduri de lucru”.

Mihai Constandiș, Country Manager, Cognizant România: „Sectorul IT a resimțit provocări constante în ultimii ani, de la creșteri accelerate, până la reechilibrarea care a început în 2023. Capacitatea de adaptare și flexibilitatea companiilor, cât și a specialiștilor din domeniu reprezintă o prioritate în acest context. E important să continuăm să generăm valoare pentru fiecare industrie prin soluții digitale care evoluează acum în mod accelerat și să ne susținem clienții, asigurându-ne astfel succesul reciproc. Este nevoie ca fiecare specialist IT să-și analizeze setul de abilități și expertiza, să învețe, să se dezvolte constant, pentru a fi în pas cu noile tendințe. Acest lucru începe devreme, prin apetitul educat pentru tehnologie pe care îl au noile generații și continuă pe tot parcursul carierei fiecărui profesionist.” 

Matei Neagoș, Head of Delivery, Cognizant România: „Pe măsură ce clienții noștri privesc tot mai mult spre viitor și se gândesc la cum va arăta business-ul lor mâine, căutând să inoveze, în special încercând să încorporeze inteligența artificială, am încercat să gândim serviciile și soluțiile pe care le oferim astfel încât să venim în întâmpinarea acestor nevoi. În ultimul timp, am observat o disponibilitate crescândă din partea clienților pentru investiții în această direcție. Prin urmare, în plus față de cei peste 100 angajați de la începutul anului 2024, recrutăm acum peste 100 de experți IT, nivel Mid-Senior, din toată România, pentru munca în regim hibrid, specialiști în Java, Full Stack Web, .NET, AI & Analytics, Data, DevOps și QA Automation.” 

Cognizant România subliniază că experții „vor lucra cu clienți din SUA și Europa, companii care activează în domenii precum Healthcare, Media & Tech, Banking & Financial Services, Retail, Automotive, care își doresc experiențe digitale personalizate pentru utilizatorii lor finali și pentru business, cu scopul de a-și automatiza, optimiza și digitaliza experiențele. Specialiștii IT pot aplica la pozițiile disponibile direct pe pagina LinkedIn Cognizant, la secțiunea “Jobs” în România”. 

Raluca Dolan, HR Director, Cognizant România.  „Educația continuă este o direcție strategică în Cognizant România, angajații noștri beneficiază de programe vaste de Learning & Development, incluzând programe diversificate de Reskilling şi Upskilling şi programe de inovare (Bluebolt). În iunie am avut o săptămână dedicată Learning & Development, iar în iunie-iulie derulăm intern Innovation Festival, context în care colegii noștri împărtășesc experiențe de inovare. 

Investim în educație şi în comunitățile din care facem parte. La finalul lunii iunie am donat echipamente IT în valoare de 85.000 Euro către Asociația Studenților Universității de Artă şi Design din Cluj-Napoca.  

De asemenea, investim şi în educație prin metode alternative, cum este colaborarea cu Destiny Park, acest spațiu inedit care îşi va pune amprenta asupra noilor generații de tineri.”  

Drept concretizare, compania Cognizant România anunță lansarea unui nou concept edu-tech în orașul în miniatură pentru copii Destiny Park București, unde este prezentă cu un spațiu alternativ de joacă și învățare din 2022. Cognizant România reamintește că „este singurul partener IT al Destiny Park” și subliniază că, în acestă vară, „vine cu o nouă experiență gândită să activeze creativitatea și curiozitatea vizitatorilor. Copiii care vor ajunge în spațiul de experiență Cognizant vor face primii pași pe tărâmul IT-ului. De la puzzle-uri inedite, serii logice, intrebări de cultură generală legate de tehnologie, la jocuri menite să le dezvolte diverse abilități și cunoștințe, toate acestea le oferă copiilor și tinerilor un cadru optim pentru explorarea tehnologiei într-un mod atractiv”.

Ana-Maria Pascaru, director de marketing, Destiny Park: „Destiny Park este un reper în educația non-formală în România. În 2023 am avut 173.175 de vizitatori. Când am deschis parcul, în septembrie 2022, am luat în calcul, pentru primul an, doar vizitatori din București și Ilfov. Acum ne vin copii nu doar din tot sud-estul și sud-vestul țării, dar și din orașe precum Cluj-Napoca, Iași, Oradea sau Timișoara și din străinătate. Acest lucru ne bucură, pentru că oamenii au înțeles repede ce înseamnă învățarea prin joacă și joc. Parteneriatele cu companii de renume precum Cognizant ne ajută să aducem realism în experiențele copiilor și să consolidăm percepția acestora despre industriile reprezentative. Copiii iubesc tehnologia și se bucură de experiențele care aduc și distracție, pe lângă informații. De aceea, activitatea Cognizant din Destiny Park este foarte apreciată, iar schimbarea pe care tocmai am făcut-o îi va face pe copii să fie și mai interesați de domeniul IT.”

Cognizant România precizează că „activitățile sunt structurate pe categorii de vârstă, 3-6 ani, 7-10 ani și 11-14 ani, astfel încât fiecare copil care ajunge în studioul Cognizant să aibă parte de o experiență memorabilă, potrivită atât cu vârsta, cât și cu percepția, înțelegerea și curiozitatea sa”.

Cognizant (Nasdaq: CTSH) se recomandă prin faptul că dezvoltă afaceri modern: „Ne ajutăm clienții să își modernizeze tehnologia, să reimagineze procesele și să transforme experiențele, astfel încât să poată rămâne în top într-o lume aflată în schimbare rapidă. Împreună, îmbunătățim viața de zi cu zi. Detalii pe www.cognizant.com sau @cognizant. 

Cognizant Romania este prezentă în România din 2018, când Cognizant a achiziționat Softvision, companie fondată în 1998, în Cluj-Napoca. În prezent, Cognizant este angajator de top în România, cu sedii în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Baia Mare, cu 2400 de angajați, fiind unul dintre cele mai mari centre de dezvoltare software Cognizant din Europa de Est. Anul acesta, Cognizant România a ocupat locul al 2-lea în topul “Randstad România Employer Brand Research 2024”, cea mai cuprinzătoare cercetare de brand de angajator din lume”.

Destiny Park reamintește că „se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 14 ani și este situat în zona comercială Băneasa din București. Promovând învățarea prin joacă și educația alternativă atât în rândul cadrelor didactice, cât și al părinților, a devenit rapid un punct major de interes pentru petrecerea timpului liber sau pentru programele Școala altfel și Săptămâna verde”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...