Parteneriat strategic pentru viitorul industriei fiscale și comerciale românești

Date:

Agenția de comunicare „pastel” și compania „Danubius”,  cunoscută ca „liderul inovației fiscale din România de peste 30 de ani”, anunță „un parteneriat strategic pe termen lung, menit să consolideze poziția Danubius ca partener de încredere și inovator al comercianților și al sistemului fiscal românesc. În urma parteneriatului agreat, pastel va coordona comunicarea integrată a Danubius și brandurilor sale, concentrându-se pe creșterea notorietății și adopției, consolidând astfel poziția companiei în cele două domenii cheie ale societății.

Parteneriatul pe termen lung dintre cele două entități a venit firesc, după succesul a două proiecte-cheie realizate împreună în 2023 și 2024: campania de comunicare și lansarea spotului TV „La botul calului”, care a pus în valoare dispozitivul BlueCash-50, și evenimentul aniversar Danubius de 30 de ani. Aceste colaborări au demonstrat sinergia dintre cele două echipe, iar acum, printr-un contract exclusiv, pastel devine partenerul strategic care va contura direcțiile viitoare de comunicare ale Danubius”.

Dana Nae Popa, owner pastel: „Danubius nu este doar un jucător important în fiscalitate, ci un adevărat inovator care a modelat industria în ultimii 30 de ani. Această colaborare reprezintă mai mult decât un parteneriat – este un angajament comun pentru viitor, în care punem la lucru expertiza Danubius în inovație fiscală și comercială și experiența noastră în strategie, creativitate și comunicare cu sens. Împărtășim aceleași valori pentru progres, eficiență și transformare, iar împreună vom pune bazele unor soluții inovatoare care vor redefini modul în care comercianții interacționează cu tehnologia și cu sistemul fiscal.”

Accentuând că este „un parteneriat construit pe valori comune și viziuni ambițioase: de la proiecte punctuale la un parteneriat strategic exclusive”, cele două entități subliniază: „Colaborarea dintre pastel și Danubius a început cu două proiecte majore care au reafirmat poziția Danubius drept un lider al inovației fiscale. Primul a avut loc în 2023 când cele două companii au lansat spotul TV „La botul calului”, o reinterpretare modernă a uneia dintre cele mai cunoscute expresii românești. Campania a subliniat simplitatea, eficiența și siguranța oferite de BlueCash-50, dispozitivul fiscal all-in-one lansat de Danubius care schimbă regulile jocului fiscal și comercial.

Ulterior, la finalul anului 2024, pastel a sprijinit organizarea evenimentului aniversar de 30 de ani Danubius, o celebrare a inovației și a leadershipului companiei în domeniul fiscal românesc, la care au participat peste 400 de clienți, distribuitori, parteneri strategici și reprezentanți cheie ai domeniilor fiscal și  comercial din România.

Astfel, cele două proiecte de succes au pus bazele unui parteneriat exclusiv, iar pastel a devenit agenția de brand Danubius, cu responsabilitatea de a coordona comunicarea integrată a companiei.”

Velin Ganev, CEO Danubius: „Inovația și evoluția sunt în ADN-ul Danubius încă de la început, iar parteneriatul cu pastel este o extensie naturală a modului nostru de a gândi și acționa. Suntem o companie care, de peste 30 de ani, a creat și implementat soluții ce au transformat și eficientizat comerțul românesc. Acum, împreună cu pastel, ne angajăm să ducem mai departe această viziune, consolidând poziția noastră ca partener strategic inovator pentru comercianți.” 

Danubius și pastel evindențiază că „pun bazele viitorului comerțului și fiscalității românești:

Începând cu 2025, pastel va comunica, din punct de vedere strategic și creativ, o serie de servicii și produse inovatoare dezvoltate sau distribuite de Danubius, menite să redefinească piața fiscală și comercială din România. Parteneriatul include o strategie amplă de inovare și dezvoltare a brandului, prin care Danubius își consolidează poziția de partener strategic și inovator pentru comercianți și pentru modernizarea fiscalității din România.

pastel va asigura servicii integrate de brand și comunicare, incluzând:

  • Strategie de brand, marketing și comunicare, aliniată obiectivelor de creștere ale Danubius;
  • Servicii de PR & media relations, pentru consolidarea poziției Danubius ca lider inovator în industrie;
  • Servicii de creație și producție – dezvoltarea de campanii, spoturi TV, materiale vizuale și experiențe de brand;
  • Strategie și management pentru social media, cu un focus pe engagement și awareness în comunitatea de business;
  • Dezvoltare de conținut pentru toate canalele de comunicare, de la digital la print și activări în industrie;
  • Lansarea și promovarea de noi proiecte și produse, pentru a sprijini inovația continuă a companiei;
  • Evenimente corporate și B2B, menite să conecteze Danubius cu partenerii strategici și cu ecosistemul antreprenorial”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Atenție la gestionarea cheltuielilor și a plăților pe care le facem în această perioadă

Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar...

Wendy’s® se deschide în Mega Mall București pe 24 aprilie 

Așteptarea a luat sfârșit: Wendy's®, unul dintre cele mai...

Retailerii europeni și-ar putea crește profiturile operaționale totale cu 70 miliarde dolari până în 2030, prin utilizarea AI pe întreg lanțul valoric

| de Ruxandra Târlescu, Partener și Liderul departamentului de servicii fiscale și juridice, PwC România

Studiu EY România: Impactul tehnologiilor emergente asupra transformării economice

Peste două treimi din organizațiile românești au ca prioritate...