Sample Page Title

Date:

NETOPIA Payments a realizat un studiu detaliat asupra comportamentului de cumpărare al românilor în luna iubirii, concentrându-se pe două dintre cele mai așteptate momente ale anului: Valentine’s Day (14 februarie) și Dragobete (24 februarie). O analiză a tranzacțiilor procesate de NETOPIA Payments pentru comercianții parteneri din sectoare precum flori, ciocolată, produse gourmet, bijuterii și lumânări, a evidențiat  variații notabile între cele două perioade de cumpărături.

Flori și Lumânări: în topul cadourilor preferate de Valentine’s Day și Dragobete  

Florile și lumânările continuă să fie preferatele românilor de Valentine’s Day  și Dragobete, însă Dragobetele aduce câteva surprize în plus. De Valentine’s Day comercianții de flori și lumânări au înregistrat o creștere de 44% a valorii coșului de cumpărături față de perioada 01-07 februarie

Însă cea mai mare valoare a coșului pentru flori a fost înregistrată cu ocazia Dragobetelui, ceea ce arată o preferință mai mare pentru achizițiile de Dragobete.

Dulciuri și Produse Gourmet: cadouri mult mai îndrăgite de Valentine’s Day decât de Dragobete

Dulciurile au fost un favorit clar al consumatorilor de Valentine’s Day, înregistrând o creștere de 57,59% în valoarea coșului față de perioada 01-07 februarie

Cu ocazia Dragobetelui, dulciurile au rămas o opțiune, dar nu au înregistrat o creștere semnificativă față de perioada premergătoare.

Bijuterii: Alegeri din timp pentru un cadou rafinat

Bijuteriile, ca și produsele gourmet, sunt cadouri mai rafinate care necesită mai multă planificare. Acestea au înregistrat vânzări semnificative  înainte de Valentine’s Day și Dragobete.  Bijuteriile au înregistrat o creștere considerabilă a coșului mediu de cumpărături cu ocazia Dragobetelui, cu o valoare mai mare comparativ cu  Valentine’s Day.

Concluzii: Tendințe de cumpărare diferite în funcție de perioada achiziției 

Analiza NETOPIA Payments a concluzionat că tendințele de cumpărare ale românilor de Valentine’s Day și Dragobete variază considerabil în funcție de tipul de cadou ales și perioada în care este achiziționat:

  • Valentine’s Day: Cumpărături de ultim moment, cu vârfuri de vânzări pentru flori și dulciuri, care au fost cele mai populare pe 14 februarie.
  • Dragobete: Cumpărături planificate mai atent, cu o creștere semnificativă pentru produse de lux (bijuterii și produse gourmet), care au fost achiziționate în perioada 18-24 februarie.

Această analiză poate fi de ajutor  tuturor comercianților care intenționează să se pregătească din timp pentru aceste evenimente

  • Flori și dulciuri: comercianții trebuie să se asigure că pot face față unui aflux de comenzi în special în cele 48 de ore premergătoare acestor evenimente și să asigure livrări rapide.
  • Produsele de lux (bijuterii, produse gourmet) trebuie promovate din timp, având în vedere că românii preferă să le achiziționeze cu câteva zile înainte de Valentine’s Day și Dragobete.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Acord de colaborare Camera de Comerţ și Industrie Bucureşti-Universitatea Româno-Americană

La sediul Camerei de Comerţ și Industrie a Municipiului...

Șaisprezece companii participă în Pavilionul României și al Republicii Moldova la târgul transport logistic de la München

Camera de Comerț și Industrie Romano-Germană (AHK România) organizează,...

Peste 5000 de joburi într-un singur loc! Angajatori de TOP – cel mai mare târg de carieră

Angajatori de TOP, cel mai mare eveniment de carieră...