Raul Ciungu Iordate, numit în funcția de Head of Operations la Pepco România

Date:

Pepco România anunță numirea lui Raul Ciungu Iordate (foto) în funcția de Head of Operations: „Cu o experiență de peste 16 ani în industria retailului, acesta a ocupat funcții de conducere în domenii precum gestionarea operațiunilor, resurse umane, conformitate și management de proiect și aduce o expertiză solidă și o perspectivă bine definită asupra dezvoltării și optimizării proceselor operaționale.

În vârstă de 39 de ani, Raul Ciungu preia această funcție de la Bogdan Grigoriu, acesta fiind promovat recent în rolul de Regional Operations Director Pepco South Europe și având acum responsabilitatea de a coordona operațiunile Pepco în șapte țări (România, Bulgaria, Grecia, Croația, Serbia, Slovenia, Bosnia și Herțegovina). Această promovare reflectă impactul asupra dezvoltării Pepco și consolidarea poziției companiei atât pe piața locală, cât și la nivel internațional. 

În calitate de Head of Operations, Raul Ciungu va avea rolul de a coordona și optimiza toate procesele operaționale din cadrul Pepco România, asigurând o funcționare eficientă a magazinelor și îmbunătățirea fluxurilor de lucru. De asemenea, va fi responsabil de implementarea strategiilor de dezvoltare și expansiune a companiei pe plan local, contribuind activ la creșterea performanței și la atingerea obiectivelor organizaționale. Printr-o gestionare eficientă a echipelor și prin consolidarea culturii organizaționale, Ciungu va alinia operațiunile companiei la direcțiile strategice de creștere și dezvoltare.”

Raul Ciungu Iordate, Head of Operations Pepco România: „Sunt onorat să mă alătur echipei Pepco România și entuziasmat pentru oportunitatea de a contribui la dezvoltarea și optimizarea operațiunilor companiei. Într-un sector dinamic precum retailul, eficiența operațională și capacitatea de adaptare sunt esențiale pentru atingerea obiectivelor si a succesului. Împreună cu echipa, ne vom concentra pe creșterea performanței magazinelor, îmbunătățirea proceselor și implementarea unor soluții inovatoare care să sprijine expansiunea Pepco. Obiectivul nostru rămâne același: să oferim clienților o experiență excelentă de cumpărături și produse de calitate la cele mai bune prețuri. Sunt convins că, prin muncă de echipă și viziune strategică, vom continua să consolidăm poziția Pepco pe piața din România și nu numai.”

Pepco România subliniază că, prin această numire, „își reafirmă angajamentul de a investi în leadership de calitate și de a îmbunătăți permanent experiența oferită clienților săi. Compania aniversează anul acesta 10 ani de prezență pe piața locală, marcând această etapă printr-o expansiune continuă și o creștere semnificativă. De atunci și până acum, echipa retailerului s-a extins considerabil, de la 202 angajați în anul 2015 la 3.648 în ianuarie 2025. Cu 475 de magazine deschise la nivel național, România a devenit a doua cea mai mare piață a companiei, după Polonia. Această evoluție reflectă angajamentul companiei de a oferi clienților produse calitative la prețuri accesibile și de a investi în dezvoltarea pieței locale”. 

Grupul Pepco reamintește că „a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 5.000 de magazine în 20 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați.

Pepco este unul dintre cei mai mari value retailers din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 31.000 de angajați în 18 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.800 de magazine”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Footprints AI și retail media, doi într-una sau succesul fără granițe

Deși este prezentă de doar șapte ani pe piață,...

Metodele de fraudă evoluează. Ce trebuie să facă organizațiile în 2025 pentru a fi cu un pas înaintea fraudatorilor?  

Articol de opinie de Mihail Bucheru, Director, Laura Avram, Manager, și Vasile Beleuța, Senior Consultant, Advisory, Servicii Corporate Forensic, Deloitte România

tbi bank raportează o nouă creștere record în 2024

Concentrându-se pe ceea ce își doresc cu adevărat clienții...