IMM România lansează campania „Prevenție, nu contravenție”

Date:

IMM ROMÂNIA anunță lansarea campaniei „Prevenție, nu contravenție”, caracterizată ca „inițiativă menită să crească gradul de informare cu privire la drepturile și obligațiile întreprinderilor mici și mijlocii în relația cu autoritățile de control și actualizarea contravențiilor cărora li se aplică Legea prevenirii”.

Ce face IMM ROMÂNIA?

IMM ROMÂNIA precizează că „își propune să actualizeze lista contravențiilor în scopul promovării și  dezvoltării unui mediu de afaceri corect și echilibrat, în care prevenția și dialogul deschis cu autoritățile să primeze în fața sancțiunii. IMM ROMÂNIA susține antreprenorii corecți, nefiind împotriva controalelor, ci a excesului în procedura de sancționare fără acordarea posibilității de remediere a abaterilor minore.

Campania urmărește sprijinirea dialogului activ cu mediul de afaceri și colectarea de propuneri concrete pentru introducerea de noi contravenții cărora li se aplică Legea prevenirii. IMM ROMÂNIA va centraliza propunerile primite din partea antreprenorilor și va solicita Guvernului completarea listei contravențiilor care intră sub incidența Legii prevenirii”.

Cum pot antreprenorii contribui?

IMM ROMÂNIA subliniază că „încurajează antreprenorii să comunice tipuri de sancțiuni pe care le-au primit fără acordarea posibilității de corectare și evitare a amendării/închiderii operatorului economic. Propunerile pot fi transmise pe site-ul oficial https://immromania.eu/legea-prevenirii/”.

IIM ROMÂNIA reamintește că „scopul Legii prevenirii nr. 270/2017 este de a reglementa un mecanism de evitare a sancționării la prima constatare a unei contravenţii, prin HG nr. 33/2018 fiind stabilite contravenţiile care sunt acoperite de legea prevenirii. Hotărârea prin care sunt introduse contravenții sub Legea prevenirii a rămas la nivelul lunii februarie 2018, în ultimii 7 ani nemaiavând loc nicio actualizare în sensul introducerii de noi contravenții prevăzute de numeroasa legislație adoptată în această perioadă”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...