Inovații pentru fluidizarea procesului de pregătire și predare a comenzilor la KFC

Date:

Compania Sphera Franchise Group anunță extinderea prezenței în Iași prin inaugurarea KFC Mall Moldova, în incinta celui mai recent mall din Iași, Mall Moldova, situat pe Șoseaua Păcurari, nr. 121 și are o suprafață de 176 mp. Restaurantul este situat în zona de food court și va funcționa în intervalul orar 10:00-22:00. Este al treilea restaurant KFC din oraș.

Marian Gogu, director general, KFC România: „Iașul este unul dintre orașele mari ale țării și deopotrivă important pentru noi, cu un public care a rezonat foarte bine cu brandul nostru de-a lungul anilor. De aceea, a fost un pas firesc să deschidem încă o unitate aici. Dincolo de obiectivele noastre de creștere, ne bucurăm că putem contribui la economia zonei, prin crearea de locuri de muncă și parteneriate mai strânse cu furnizorii locali. Rezultatele de până acum din zona Moldovei ne dau încredere că decizia de investiție a fost una corectă și anticipăm o evoluție promițătoare în continuare.” 

După cum subliniază investitorii, „KFC Mall Moldova a beneficiat de o investiție de aproximativ 600.000 euro și este amenajat la cele mai noi standarde de design și tehnologie.

Unitatea dispune de inovații în premieră pentru fluidizarea sporită a procesului de pregătire și predare a comenzilor. Meniurile digitale sunt amplasate deasupra chioșcurilor de comandă cu scopul de a facilita vizualizarea detaliilor produselor de către clienți.

În bucătărie, spațiul a fost reconfigurat pentru a crește viteza în zona de împachetare a produselor, prin sistemul T-line, care optimizează fluxul de lucru. Consumatorii beneficiază de free refill pentru băuturile răcoritoare în cadrul noului restaurant. Produsele pot fi consumate în incinta mall-ului, pot fi achiziționate la pachet, comandate online prin intermediul platformelor de livrare sau prin funcția Click & Collect disponibilă în aplicația KFC App.  

Cu această nouă unitate sunt generate 35 de locuri noi de muncă în comunitate, de la lucrător în bucătărie până la funcții de management. Conform practicii KFC, angajații au reale oportunități de carieră în cadrul companiei, în 2024, 88% dintre manageri provenind din promovări interne. Pachetul salarial oferit include o remunerație netă ce depășește 3.300 lei după primele două luni (cuprinzând salariul de bază, bonuri de masă și diverse stimulente financiare), conform politicilor KFC. Suplimentar, angajații beneficiază de acces nerestricționat la o platformă educațională online cu peste 750 de cursuri destinate dezvoltării atât profesionale, cât și personale.

Deschiderea de la Iași reprezintă a doua inaugurare din 2025 pentru KFC, după restaurantul Drive Thru din Galați deschis în luna martie, care a marcat și o premieră, fiind primul KFC dotat cu panouri fotovoltaice. Pentru anul în curs, planul de investiții include un buget total de 54 milioane lei destinată deschiderii de unități noi, modernizarea altora, pentru a păstra standardele înalte impuse de francizor la nivel internațional, și continuarea investițiilor în digitalizare și tehnologie”.

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România, pagina de TikTok KFC România și site-ul www.kfc.ro.      

Sphera Franchise Group este caracterizat drept „cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Taco  Bell în România și KFC în Republica Moldova și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în indicii FTSE Global Micro Cap și MSCI Frontier Markets.   

KFC România numără 109 unități, fiind cea mai extinsă rețea de restaurante din țară, și are aproximativ 3.600 de angajați. Compania se aprovizionează preponderent de pe piața locală: 80% din bugetul de achiziții merge către producători locali, 85% dintre ingrediente fiind achiziționate din România. Principala materie primă, carnea de pui, provine în proporție de 91% de la furnizori locali”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Cea de-a treia ediție a University Leadership Program a reunit la Timișoara 42 de participanți din 7 universități 

În cadrul University Leadership Program 2025 s-au derulat la...

Transportatorii români redeschid o rută istorică

Se redeschid rute istorice de transport rutier între Europa...

Hyundai Inster și Allview CityZEN, cele mai bune mașini electrice de oraș în 2025

Flote Auto, în parteneriat cu Ministerul Mediului, Apelor și...

Cupoane de până la 50 de lei la reciclarea ambalajelor

Lidl România anunță lansarea campaniei „Reciclează și câștigă cu...