Asistență de urgență de la  Global Assistance Services 

Date:

Ca urmare a inundațiilor masive din județul Constanța, Global Assistance Services, unul dintre  cei mai experimentați operatori ai pieței serviciilor de asistență în asigurări din România, vine in  ajutorul celor afectați, și nu numai, cu următoarele servicii pentru automobilul tău: 

• Tractarea de urgență; 

• Evaluarea daunei; 

• Închirierea unei alte mașini din rețeaua noastră, cu beneficii  suplimentare și reduceri speciale; 

• Consiliere pe parcursul depunerii și soluționării dosarului tău de daună. 

Indiferent dacă ești deja parte din familia noastră sau nu, echipele Global Assistance  Services sunt mereu pregătite să îți ofere suportul necesar. 

Pentru clienții care dețin polițe de asigurare CASCO la companiile OMNIASIG Vienna  Insurance Group și ASIROM VIG, aceste servicii sunt incluse conform condițiilor de asigurare. 

Pentru orice alte persoane sau companii care au nevoie de aceste servicii, veți beneficia nu  doar de tarifele noastre preferențiale, ci și de aceleași condiții, cu un timp de intervenție  remarcabil. 

Pentru a accesa serviciile noastre, Call-center-ul Global Assistance este disponibil non-stop la  numărul scurt, apelabil pe întreg teritoriul României – 021 9045. 

„Ca o comunitate, ne confruntăm cu provocările împreună, iar inundațiile de aseară nu fac  excepție. La Global Assistance misiunea noastră depășește granițele afacerii – suntem aici să  sprijinim fiecare persoană afectată, fie că este clientul nostru sau nu. Echipa noastră lucrează  non-stop pentru a oferi asistență imediată, ajutându-vă să depășiți cele întâmplate. În astfel de  momente, solidaritatea este cea mai mare forță a noastră și suntem pregătiți să vă sprijinim în  această perioadă dificilă” declară Edip AMET, CEO Global Assistance România.

„În contextul inundațiilor recente care au afectat județul Constanța, Asirom, prin intermediul  Global Assistance, își reafirmă angajamentul de a oferi sprijin rapid și eficient tuturor clienților  noștri și comunităților afectate. Suntem mereu alături de clienți și ne-am mobilizat resursele  pentru a oferi asistență de urgență, evaluarea pagubelor și gestionarea cererilor de despăgubire  într-un mod cât mai prompt și transparent. 

Siguranța și bunăstarea clienților sunt prioritățile noastre principale, iar echipa noastră de  asistență este disponibilă 24/7 pentru a răspunde nevoilor celor afectați” ne spune Mădălin ROȘU, Președinte al Directoratului Asirom.

„Misiunea OMNIASIG este de a ne susține clienții pas cu pas si a le oferi siguranța de a-si face  planuri de viitor, mai ales atunci când trec prin momente grele, in care au nevoie de un sprijin  puternic si de încredere. Așa este si contextul actual, in care serviciile de Asistență Rutieră pe  care le oferim asiguraților noștri cu polițe Casco la OMNIASIG le sunt atât de utile și necesare,  un real ajutor in viața lor si a familiei lor.” a declarat Mihai TECĂU, CEO Omniasig Vienna Insurance Group.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

CCIR promovează mediul de afaceri românesc în rândul statelor membre GRULAC

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României, dl...

Agroland țintește afaceri de 200 milioane de euro și extindere regională

Agroland Business System, grupul antreprenorial românesc de retail, agricultură...