Biofarm înregistrează o creștere de 9% a EBITDA în primele nouă luni ale anului 2024

Date:

Biofarm (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai mari producători de medicamente din România, a anunțat o creștere a EBITDA de 9% în primele nouă luni ale anului 2024, ajungând la 93,9 milioane lei. Acest rezultat marchează o îmbunătățire semnificativă a profitabilității și reflectă eficiența măsurilor de optimizare implementate de companie, care a raportat o cifră de afaceri de 231 milioane lei pentru aceeași perioadă.

Catalin Vicol, CEO Biofarm

În primele nouă luni ale acestui an, ne-am concentrat pe creșterea profitabilității prin optimizarea costurilor și inovație în portofoliul de produse, ceea ce a dus la o creștere robustă a EBITDA, în pofida provocărilor de pe piața materiilor prime. Categoria Consumer Healthcare continuă să devină din ce în ce mai competitivă, însă poziția noastră consolidată ne permite să oferim soluții de calitate și să răspundem eficient nevoilor consumatorilor,” a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Compania domină în valoare în 6 categorii cheie prin brandurile: Bixtonim, Triferment, Colebil, Extravalerianic, Carmol și Carbocit. În plus, Biofarm este lider în volum în nu mai puțin de 8 categorii, evidențiind performanța remarcabilă a brandurilor: Bixtonim, Colebil, Triferment, Sennalax, Extravalerianic, Carmol, Carbocit și Nervocalmin. Aceste rezultate reprezintă o confirmare a succesului abordării Biofarm și a dedicării față de inovație. Prin realizările obținute, compania continuă să se afirme ca un jucător de încredere în domeniul Consumer Healthcare, oferind soluții eficiente și accesibile consumatorilor.

Biofarm are două fabrici de medicamente în București și o unitate de testare și dezvoltare de produse, iar portofoliul său de peste 100 de produse acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos). Inovarea constantă în dezvoltarea de produse noi reprezintă unul dintre elementele fundamentale pentru expansiunea Biofarm și consolidarea poziției sale în rândul liderilor din industria farmaceutică.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...