Cele mai accesate specializări prin asigurarea de sănătate OMNIASIG OMNI+: Dermatologie, ORL, medicină de laborator, imagistică

Date:

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ 90.000 de dosare de daună deschise în baza polițelor de asigurare de sănătate din portofoliu aproximativ 40 milioane lei în cursul anului 2024. 

Media de vârstă a persoanelor care au folosit serviciile medicale incluse în asigurarea OMNI+ în 2024 este de 39 de ani, iar specializările accesate cel mai frecvent de către aceștia au fost: dermatologie, ORL, medicină de laborator, imagistică și ginecologie.

OMNIASIG a acoperit peste 250.000 de servicii medicale pentru cei aproximativ 55.500 de asigurați prin intermediul asigurării de sănătate OMNI+.

Orașele în care cei mai mulți asigurați OMNIASIG au accesat beneficiile asigurării de sănătate sunt București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Brașov.

Femeile au apelat mai des decât bărbații la serviciile incluse în asigurarea de sănătate. Media accesărilor pentru femei a fost de 4,9, respectiv 4,2 pentru bărbați. Totodată, în 2024, s-a observat o frecvență mai mare de utilizare a beneficiilor asigurării OMNI+ în rândul membrilor de familie, față de accesările angajaților asigurați. Media accesărilor pentru membrii de familie a fost de 5,5, comparativ cu media angajaților asigurați de 4,4. De asemenea, beneficiile asigurării de sănătate au fost accesate preponderent de angajați din domeniile IT, comerț și industria financiară.

În 2024, OMNIASIG a oferit clienților săi acces la 1.445 de clinici partenere din toată țara, pe baza asigurării de sănătate OMNI+. Accesarea serviciilor medicale în aceste clinici a fost în procent de 75%. Sistemul de accesare a clinicilor partenere permite decontarea directă a serviciilor medicale, proces prin care plata se face direct între OMNIASIG și furnizorul medical, fără a implica financiar persoana asigurată. 25% dintre asigurații OMNIASIG au optat pentru sistemul de rambursare a serviciilor medicale. Acesta le permite asiguraților accesul la serviciile oricărei clinici din țară, valoarea serviciilor medicale fiind ulterior decontată de către OMNIASIG conform planului de acoperiri din polița de asigurare. Pentru efectuarea plăților, timpul mediu de rambursare a fost de 6 zile lucrătoare de la avizarea inițială. 

OMNIASIG lucrează constant la îmbunătățirea serviciilor oferite clienților săi. Astfel, în 2024, peste 693 de clinici partenere au implementat cu succes portalul digital OMNIdoc, sistem care le permite asiguraților OMNI+ să beneficieze de autorizarea directă a serviciilor medicale între clinică și OMNIASIG, fără a fi nevoiți să contacteze Call-Center-ul OMNIASIG pentru pre-autorizarea serviciilor. 

Înrolarea în platforma OMNdoc va continua pentru a cuprinde întreaga rețea națională de clinici partenere. Verificarea clinicilor partenere înrolate în platforma OMNdoc se poate face pe website-ul OMNIASIG, aici.

În call center-ul OMNIASIG, 021.9669, timpul mediu de răspuns în 2024 a fost de doar 48 secunde.

OMNIASIG urmărește în mod constant să ofere clienților săi servicii prompte și de înaltă calitate, astfel că rezultatul Net Promoter Score (NPS), acordat conform evaluării asiguraților, pe durata derulării dosarului de daună, a fost de 88

OMNIASIG Vienna Insurance Group înțelege legătura puternică dintre nevoia digitalizării, accesarea cât mai facilă și rapidă a serviciilor medicale de către asigurați, într-o perioadă în care accentul este pus pe importanța sănătății și a timpului clienților noștri. Așadar, compania vine în completarea tuturor demersurilor și proiectelor de digitalizare implementate până acum cu termene de răspuns în medie de 6 ori mai mici pentru avizarea dosarelor de sănătate prin intermediul aplicației de mobil OMNIASIG. Astfel, 25% dintre dosarele OMNI+ au fost avizate prin intermediul aplicației de mobil OMNIASIG la 9 luni de la lansarea modulului de sănătate și au beneficiat de termen redus.

Asigurarea de sănătate OMNI+ reprezintă un atu în portofoliul de beneficii al oricărui angajator pentru protecția și retenția angajaților. OMNI+ permite angajaților accesul la o gamă largă de servicii medicale și include un sistem eficient de utilizare, adaptabil în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui utilizator. Asigurații pot alege orice clinică sau spital privat de pe teritoriul țării, atât pentru consultații simple (în regim normal sau telemedicină), cât și controale, analize de laborator și investigații (inclusiv cele complexe de tip CT, RMN), până la urgențe medicale, spitalizare, tratamente și intervenții chirurgicale, sau acoperiri pentru cazurile medicale complexe.  

OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de 30 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari și mai stabili asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.100 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul tuturor acestor ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.

OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea ce întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea. 

Vienna Insurance Group (VIG) este liderul grupului de asigurări din întreaga regiune a Europei Centrale și de Est (CEE). Peste 50 de companii de asigurări și fonduri de pensii din 30 de țări formează un grup cu o tradiție îndelungată, mărci puternice și relații strânse cu clienții. Aproximativ 30.000 de angajați din VIG se ocupă de nevoile de zi cu zi a aproximativ 33 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt listate la Bursa de Valori din Viena din 1994, la Bursa de Valori din Praga din 2008 și la Bursa de Valori din Budapesta din 2022. Grupul VIG are un rating A+ cu perspectivă stabilă de către agenția de rating recunoscută internațional Standard & Poor’s. VIG cooperează strâns cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Nominalizările pentru reînnoirea mandatului membrilor Comitetului Economic și Social European

Consiliul Economic și Social (CES) anunță că, „având în...

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Intermedierea financiară – între realitate și potențial

Discurs rostit în cadrul conferinței cu tema „Ancore strategice...

Tendințele economice în 2025: Adaptare și inovație pentru competitivitate

Într-o lume aflată în plină revoluție tehnologică și într-un...

Procesul de obținere a statutului de Declarant Autorizat CBAM – operațional din 31 martie 2025 

de Georgiana Iancu, Partener, liderul departamentului Impozite indirecte, EY...