McDonald’s în România a depășit pragul de 2 miliarde de lei în vânzări în 2024

Date:

Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s din țară, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de lei, o creștere semnificativă de 16% față de anul precedent. Ca parte a planului de expansiune, compania a deschis 7 noi restaurante anul trecut. 

În spatele rezultatelor financiare solide se află echipa de peste 7.000 de angajați din toată țara, alături de cei 360.000 de clienți care aleg zilnic restaurantele McDonald’s din România. 

Evoluția pozitivă din 2024 reflectă atât succesul inovațiilor aduse în meniul restaurantelor, primite cu interes de către clienți, cât și investițiile continue în extinderea rețelei și digitalizare. În prezent, 95% dintre restaurantele McDonald’s beneficiază de sistemul digital care le oferă clienților o experiență completă, de la comenzile rapide la kiosk, până la facilitățile oferite de aplicația McDonald’s – oferte dedicate, recompense și posibilitatea de a comanda prin serviciul Mobile Order & Pay.  

„Depășirea pragului de 2 miliarde de lei nu este doar o bornă financiară, ci dovada că atunci când ai o echipă excepțională, poți construi sustenabil, pe termen lung. Performanța de anul trecut este rezultatul unui efort colectiv – al colegilor noștri, care oferă zilnic excelență în fiecare restaurant, al furnizorilor care ne susțin cu produse de calitate și, bineînțeles, al milioanelor de clienți care ne aleg cu încredere. În 2025, mizăm pe adaptabilitate și vom continua să investim în dezvoltarea echipei, în extinderea rețelei și în diversificarea meniului”, a declarat Valentin Truță, Director General Premier Restaurants România.

Planul ambițios de dezvoltare pentru 2025 vizează 9 deschideri de restaurante în orașe care au potențial de creștere pentru business. Primul restaurant din acest an a fost deja inaugurat pe 17 aprilie, în incinta centrului comercial Mall Moldova, în Iași.  

În luna iunie, McDonald’s sărbătorește 30 de ani de prezență în România – trei decenii de la deschiderea primului restaurant din țară. În tot acest timp, McDonald’s a devenit mai mult decât un simplu loc pentru o masă rapidă: a devenit parte din rutina și bucuriile zilnice ale milioane de români. Dincolo de restaurante, compania și-a asumat un rol activ în comunitate, susținând constant proiecte din domeniile educației și sănătății, din grijă față de oameni și față de mediu. 

Tot în an aniversar, McDonald’s în România a obținut din nou certificarea internațională „Best Places to Work”, o inițiativă globală de evaluare în domeniul resurselor umane, care reflectă  mediul de lucru corect și competitiv. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Valentin Coroiu, noul director general al BT Broker de Asigurare

Valentin Coroiu (foto) este noul director general al companiei...

Pădurile – pilon central al viitorului investițiilor verzi în Europa | Conferință de nivel înalt organizată la Academia Română, în 28 aprilie 2025 

Ciprian-Dumitru Muscă, președinte al Asociației Forestierilor din România (ASFOR) Pe...

Alfa Group, investiție inițială de 170 milioane euro în proiectul rezidențial Cloud9 

Divizia de imobiliare a Alfa Group anunță consolidarea poziției...

Groupama, asigurătorul din România care primește distincția Superbrand 

Groupama, liderul pieței de asigurări din România, primește distincția...