RETAIL FORWARD by The Diplomat-Bucharest – 5 martie, la InterContinental Athénée Palace București

Date:

The Diplomat-Bucharest organizează în 2025 prima ediție a conferinței dedicată segmentului de retail, explorând principalele aspecte care definesc industria de retail din România. RETAIL FORWARD va avea loc pe 5 martie, la InterContinental Athénée Palace București, sala de conferințe Regina Maria.

Conferința RETAIL FORWARD își propune să abordeze aspectele ce definesc peisajul retailului definit în prezent de inovațiile în tehnologie și de noile comportamente și așteptări ale consumatorilor,  impactul asupra retailului manifestate de fluctuațiile economiei, costurile forței de muncă și ale spațiilor de vânzare, ascensiunea retailului online, presiunea concurenței și nevoia de a asigura o creștere durabilă. Cu cheltuielile de consum aflate sub continuă presiune, companiile de retail trebuie să se adapteze valorificând la maxim tehnologiile omni-channel, AI, social media si toate variabilele incluse în strategiile de dezvoltare.  

Ce tendințe modelează viitorul segmentului de retail? 

Cum transformă tehnologiile imersive experiențele din magazinele onsite și cele online? 

Cum pot datele și inteligența artificială să îmbunătățească activitățile de retail? În ce mod practicile de sustenabilitate generează loialitatea și succesul mărcii?

ORE PRINCIPALE ALE EVENIMENTULUI 

09:30 – 10:00  Înregistrare și cafea de bun venit
10:00 – 10:05  Deschiderea oficială a conferinței 

10:05 – 11:40 SESIUNEA I ADOPTAREA TENDINȚELELOR GLOBALE  ȘI AJUSTAREA LOR LA CONTEXTUL LOCAL 

11:40 – 11:50 Pauza de cafea

11:50 – 13:00 SESIUNEA II RETAILUL MODERN: CE IL DEFINEȘTE ȘI CUM ARATĂ VIITORUL

13:00 – 14:00 Prânz de networking

SESIUNEA I  ADOPTAREA TENDINȚELELOR GLOBALE  ȘI AJUSTAREA LOR LA CONTEXTUL LOCAL 

Panel I

PhD. Dan-Virgil Pascu        Vice-presedinte, Consiliul Concurentei 
Frederic Lamy                     CEO, XXXLutz Romania
Tiberiu Dăneţiu                  Board Member, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan
Valer Hancaş                       Corporate Affairs & Communication Director, Kaufland Romania
Mario Crețu Corporate Affairs and Environmental Director, Carrefour România
Alina Stepan                       Country Manager, Ipsos Romania (moderator)

Adoptarea tendințelor în retail de către companii reflectă un proces dinamic de adaptare la cerințele unui tip de consumator tot mai informat și exigent și a unei concurențe extrem de puternice. În contextul digitalizării accelerate și al schimbărilor continue în comportamentul de cumpărare, retailerii din România integrează soluții tehnologice moderne, cum ar fi plățile contactless, platformele de e-commerce și instrumentele de analiză a datelor. Astfel, tendințele globale, precum sustenabilitatea, personalizarea ofertelor și utilizarea inteligenței artificiale, sunt din ce în ce mai prezente în strategiile companiilor locale.

Impactul reglementarilor, piata concurentiala si vocea autoritatilor in retail 
Ce tendințe și aspecte inovatoare modelează retailul modern din România?
Cum transformă tehnologiile imersive experiențele din magazine și online?
Ce impact au și cum abordează companiile aspectele legate de sustenabilitate și mediu în operațiunile lor?

          SESIUNEA II RETAILUL MODERN: CE IL DEFINEȘTE ȘI CUM ARATĂ VIITORUL 

Panel II

Dorin Mihai                         General Manager, TOMRA Collection Romania
Tudor Mihăilescu General Manager, Freshful
Geanina Ungureanu          Head of Retail Romania, CPI Property Group
Emanuel Pârvulescu          ESG | Health | Sustainability Lead, Mega Image – Ahold Delhaize Group
Dumitru Pricop-Cosmeanu Business Development Manager, Teleperformance Romania
Petre Barac                         Editor in Chief, The Diplomat-Bucharest

Retailul este printre cele mai dinamice și sensibile segmente la tendințele tehnologice, orice inovație sau noutate reflectându-se imediat în așteptările consumatorilor. Acest lucru se reflectă la fel și în operațiunile, politicile comerciale și strategiile retailerilor, în modul în care aceștia abordează nevoia de creștere, expansiune și, în același timp, stabilirea priorităților de sustenabilitate.  

Revoluționarea comerțului cu amănuntul: strategii inovatoare de marketing și de implicare a clienților 

Viitorul bunurilor imobiliare cu amănuntul: cum pot dezvolta dezvoltatorii să răspundă la schimbările în comportamentul consumatorilor, tehnologiile inteligente și inovațiile digitale care pot îmbunătăți experiența chiriașilor și pot optimiza gestionarea proprietăților comerciale

Contribuții financiare și bancare în retail: modele inovatoare de finanțare pentru afacerile cu amănuntul, stimulente financiare pentru comercianții cu amănuntul care adoptă practici ecologice

Presentation: Sustainable retail spaces: Reducing waste and maximizing resource efficiency / Spații de vânzare cu amănuntul durabile: reducerea deșeurilor și maximizarea eficienței resurselor 

Evenimentul este sprijinit de: 
GOLD PARTNERS: Auchan, Teleperformance, Kaufland, CPI Property Group, Aqua Carpatica 
PARTNER: Tomra 
COMMUNITY PARTNER:  ANIS Romania                                                  
SUPPORTING PARTNERS: Revista Piata, AHK Romania, BRCC, CCIFER, ClujIT, Ecoteca, ANIS
Lovering & Partners Business Consultants 
MEDIA PARTNERS: Outsourcing Today, Sustainability Today, Automotive Today, Financial Intelligence, Romania Durabila, Economistul, Club Economic, Bursa, Revista Piata 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

CCIR explorează oportunitățile de investiții în Venezuela

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României,...

Footprints AI și retail media, doi într-una sau succesul fără granițe

Deși este prezentă de doar șapte ani pe piață,...

Metodele de fraudă evoluează. Ce trebuie să facă organizațiile în 2025 pentru a fi cu un pas înaintea fraudatorilor?  

Articol de opinie de Mihail Bucheru, Director, Laura Avram, Manager, și Vasile Beleuța, Senior Consultant, Advisory, Servicii Corporate Forensic, Deloitte România