Secom® Healthcare Group – cifră de afaceri de 40,8 milioane de euro

Date:

Secom® Healthcare Group, cea mai cunoscută companie de  suplimente alimentare* și lider de autoritate în soluții de medicină integrativă din România, a  înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 40,8 milioane de euro, marcând o creștere de 13% față de  anul anterior. Pentru 2025, compania anunță investiții de peste 6,5 milioane de euro în  extinderea operațiunilor sale. 

Categoriile de produse care au contribuit semnificativ la majorarea cifrei de afaceri a Secom®  Healthcare Group în 2024 includ suplimentele pentru susținerea memoriei și concentrării,  precum și cele destinate imunității adulților. D

Conform studiului Brand Tracker derulat în 2024 de compania de cercetare AHA Moments, 1 din  4 consumatori menționează spontan Secom® ca cea mai cunoscută companie de suplimente  alimentare din România*. În plus, pentru al treilea an consecutiv, compania a înregistrat cea mai  mare rată de retenție din categorie, 66%*, 7 din 10 consumatori* rămânând fideli produselor  Secom®. Mai mult decât atât, potrivit studiului IQVIA Recall Test derulat anul trecut, 43% din  medici și farmaciști au declarat că apreciază Secom drept lider în calitate**. 

Traversăm un context geopolitic dificil, dar suntem o companie antreprenorială cu peste 20 de ani de  experiență și un angajament puternic față de responsabilitatea socială și dezvoltarea sustenabilă. Vom  rămâne vigilenți și adaptabili, continuând să investim, să sprijinim economia românească și să  contribuim la sănătatea oamenilor, atât în România, cât și în afara granițelor. Încrederea consumatorilor  și recunoașterea noastră ca lider în calitate din partea comunității medicale ne motivează să menținem  cele mai înalte standarde și să oferim în continuare produse și servicii premium.” declară Lucia Costea,  cofondator și CEO Secom® Healthcare Group.  


* Conform studiului Brand Tracker realizat de AHA Moments, octombrie 2024.  

**Potrivit studiului IQVIA Recall Test, octombrie 2024 portofoliul de produse și servicii premium destinate atât adulților, cât și copiilor, sprijinind  astfel familiile moderne în adoptarea unui stil de viață sănătos.  

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

She for Romania – Campanie pentru promovarea valorilor și leadershipului feminin

Campania #SheForRomania, inițiată de Ministerul Apărării Naționale (MApN) în...

Av. Cosmin Marina este noul președinte al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă CCIB

Membrii Colegiului de Conducere al Camerei de Comerț și...

Fabrica Nokian Tyres din Oradea începe livrările de anvelope

Nokian Tyres începe livrările de la noua sa fabrică...

Conferința PwC CEO Survey 2025: România trebuie să-și redefinească modelul economic pentru a continua să crească

În contextul unor perspective prudente de creștere economică, măsuri...