Orange România a înscris o cifră de afaceri de 275 milioane de euro în al doilea trimestru din 2018

Date:

Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 275 milioane de euro, în intervalul aprilie-iunie, mai mare cu 3,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă transmis redacției.

Compania transmite că această creștere a fost susținută, în principal, de evoluția pozitivă a segmentului de abonați ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil și a vânzărilor de echipamente, conform Bursa. Orange Romania oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.537.000 de clienți, la 30 iunie 2018. Rețeaua Orange susține o creștere exponențială a consumului de date mobile, care a înregistrat o evoluție pozitivă de peste 80% comparativ cu trimestrul doi al anului 2017, potrivit sursei citate.

Interesul utilizatorilor de a accesa conținut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 22% în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017. La finalul lunii iunie, numărul clienților care au ales serviciul Orange Money pentru a achita facturi și pentru a efectua reîncărcări PrePay s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

She for Romania – Campanie pentru promovarea valorilor și leadershipului feminin

Campania #SheForRomania, inițiată de Ministerul Apărării Naționale (MApN) în...

Av. Cosmin Marina este noul președinte al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă CCIB

Membrii Colegiului de Conducere al Camerei de Comerț și...

Fabrica Nokian Tyres din Oradea începe livrările de anvelope

Nokian Tyres începe livrările de la noua sa fabrică...

Conferința PwC CEO Survey 2025: România trebuie să-și redefinească modelul economic pentru a continua să crească

În contextul unor perspective prudente de creștere economică, măsuri...