ING Bank România a evoluat pe segmentul financiar

Date:

ING Bank România a anunțat joi o creștere de 32% a veniturilor în primele trei luni ale acestui an, până la 425 milioane lei, în contextul în care numărul de clienți activi a crescut cu 15%. ”Numărul de clienți activi a crescut cu 15% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, iar numărul de clienți cu salariul la ING a crescut cu 24% în ultimul an”, se arată în comunicat.

Totodată, profitul brut a ajuns la 214 milioane lei, cu 95 milioane lei mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, datorită unei creșteri puternice a veniturilor, dar și a unor costuri de risk și operaționale bine controlate, conform datelor furnizate de Profit.ro.

În același timp, rata creditelor neperformante este în continuă scădere, ajungând la finalul primului trimestru la 3,1%, cu 0,6 puncte procentuale mai puțin decât în martie 2017. Portofoliul de credite al băncii a ajuns la 21.4 miliarde la finalul lunii martie 2018, mai mare cu 16% față de acum 12 luni, acoperind o cotă de piață de 8,9%, o creștere de 0.9 puncte procentuale față de martie 2017.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...