Piața auto din Europa a scăzut în ianuarie

Date:

Vânzările de automobile din Europa au fost în declin în prima lună a anului, comparativ cu 2018, majoritatea piețelor importante fiind afectate, la fel și cele mai multe dintre mărcile auto, conformProfit.ro.
Dacia își continuă, însă, drumul de succes pe continent, cu creștere, la fel și înmatriculările din România, care își păstrează ritmul de creștere. Luna ianuarie a adus o scădere a vânzărilor de automobile în Europa, cu un declin de 4,6% a înmatriculărilor raportat la 2018.
De altfel, aproape toate piețele au încheiat cu rezultate negative. Excepție fac șapte piețe, între care și România, care a avut a doua cea mai mare creștere, după Lituania. România a înmatriculat 13.952 de autoturisme, cu 18,8% mai multe ca anul trecut, conform sursei citate.
În evoluția mărcilor, scăderile au cuprins aproape toate grupurile și mărcile din portofoliu. VW Group a avut o scădere de 6,5 procente, PSA Group, -1,9%, Renault, -0,7%, Ford, -6,5%, Fiat Chrysler, -14,9%, Daimler, -1,3%, BMW, -2,7%, Toyota, -5,4%, Nissan, -26,1%.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Atenție la gestionarea cheltuielilor și a plăților pe care le facem în această perioadă

Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar...

Wendy’s® se deschide în Mega Mall București pe 24 aprilie 

Așteptarea a luat sfârșit: Wendy's®, unul dintre cele mai...

Retailerii europeni și-ar putea crește profiturile operaționale totale cu 70 miliarde dolari până în 2030, prin utilizarea AI pe întreg lanțul valoric

| de Ruxandra Târlescu, Partener și Liderul departamentului de servicii fiscale și juridice, PwC România