Românii vor o experiență pozitivă de cumpărare atât online, cât și offline

Date:

Studii recente efectuate la nivel național cu privire la identificarea trendurilor în marketing au evidențiat importanța unei strategii omnichannel în procesul companiilor de trecere de la vânzările clasice la customer experience.

Comportamentul de achiziție, așteptările, preferințele și nevoile consumatorilor se schimbă cu o viteză din ce în ce mai mare. De aceea, un magazin de sector sau un supermarket are nevoie și de varianta sa online. În egală măsură, trebuie să fie prezent în social media, să trimită clienților săi câteva reviste pe lună cu promoții, să aibă campanii și reduceri pe Facebook, dar și să susțină evenimentele organizate în oraș. Așadar, omniprezența în retail este esențială pentru a fi cât mai aproape de clienți și pentru a le satisface nevoile specifice.

Este important ca retail-ul să investească atât într-o prezență fizică, cât și într-una digitală, deoarece studiile arată faptul că procentul românilor care cumpără online a crescut cu 40% în 2017, comparativ cu 2016. În retail și nu numai, clienții își doresc să primească revista cu promoții a supermarket-ului din cartier și să se bucure de promptitudine și diversitate atunci când merg în magazine. Cu alte cuvinte, creșterea sau scăderea vânzărilor este direct determinată de abilitatea jucătorilor din piața de retail de a oferi clienților o experiență pozitivă și susținută prin canalele online și offline. Prin urmare, o campanie creativă de marketing online declinată în offline prin intermediul printurilor de calitate plasate strategic, va asigura îndeplinirea obiectivelor și va avea un impact pozitiv asupra brandului. afirmă Călin Pascu – General Manager Agenția de Print

În ultimii ani, comportamentul consumatorului implică folosirea motoarelor de căutare pentru a obține mai multe informații despre produsele pe care acesta vrea să le achiziționeze, indiferent dacă le va cumpăra online sau offline. De aceea, este necesară o armonizare a imaginii brandului, dar și a prezenței sale online cu cea offline pentru a oferi clientului o experiență pozitivă de cumpărare și pentru a-l loializa.

De peste 5 ani, Agenția de Print – prima companie românească de print management – a realizat proiecte complexe de print pentru companii de referință din țară, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recaș, Sky Group, Prețuri Pentru Tine (PPT),  DB Group, Hewlett Packard, Annabella, Lifecare și mulți alții.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Cazurile tot mai frecvente de incidente cibernetice prin metode de inginerie socială impun companiilor măsuri complementare de protecție 

Leader Team Broker: „Asigurarea Cyber oferă despăgubiri pentru compensarea...

Storia: Analiza pieței imobiliare din România în martie 2025, conform datelor ANCPI și INS

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) a...

Rețele Electrice România lansează o licitație de până la 180 milioane lei pentru lucrări de racordare

Rețele Electrice România a lansat pe platforma electronică...

Magazinele Lidl din România, închise în primele două zile de Paște

Lidl România anunță că magazinele proprii vor fi închise...