Brand Finance Banking 500: Brandul Banca Transilvania creste în valoare

Date:

Potrivit noului raport brand finance valoarea brandului Banca Transilvania crește la 460 milioane de dolari, banca românească păstrându-și locul 302 în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume.

Remarcabilă este şi creşterea forței brandului Banca Transilvania (Brand Strength Index din modelul Brand Finance) cu 19% față de anul trecut, intrând în teritoriul AAA+ și situându-se astfel în top 10 global (banking) la acest indicator.

A doua bancă românească prezentă în clasament este BRD, cu o valoare de 178 milioane de dolari, în scădere față de anul trecut cu 7,7%, coborând pe locul 495.


Pe plan global, valoarea cumulată a celor 500 de branduri bancare a crescut pentru prima oară după două scăderi consecutive anuale în 2020 și 2021, depășind cu 2% valoarea prepandemică din 2019.


Băncile din China domină și în acest an clasamentul Brand Finance Banking 500, acumulând o treime din valoarea totală a clasamentului, urmate de băncile americane, cu un sfert din valoarea totală.


Cel mai valoros brand bancar rămâne ICBC (China), cu o valoare de 75,1 miliarde de dolari, în creștere cu 3% raportat la 2021.
Dintre piețele emergente se remarcă Vietnam și Polonia, cu valori în creștere accelerată ale brandurilor bancare locale.


În fiecare an, compania de consultanță și evaluare de brand Brand Finance evaluează cele mai valoroase branduri globale. Cele mai valoroase branduri din sectorul bancar sunt incluse în clasamentul Brand Finance Banking 500 și publicate în revista The Banker.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Cazurile tot mai frecvente de incidente cibernetice prin metode de inginerie socială impun companiilor măsuri complementare de protecție 

Leader Team Broker: „Asigurarea Cyber oferă despăgubiri pentru compensarea...

Storia: Analiza pieței imobiliare din România în martie 2025, conform datelor ANCPI și INS

Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) a...

Rețele Electrice România lansează o licitație de până la 180 milioane lei pentru lucrări de racordare

Rețele Electrice România a lansat pe platforma electronică...

Magazinele Lidl din România, închise în primele două zile de Paște

Lidl România anunță că magazinele proprii vor fi închise...