155.000 de ambalaje colectate în campania „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”

Date:

Companiile Danone România, Penny și Tetra Pak anunță că au colectat 155.000 de ambalaje în cadrul celei de-a treia ediții „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”, care s-a derulat în toate magazinele Penny din țară. Numarul record de ambalaje colectate în anul 2023 a determinat Danone și Penny să extindă campania până la finalul lunii februarie 2024.

După cum subliniază inițiatorii, „campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România, Penny și Tetra Pak  își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.

De-a lungul anului, consumatorii au avut ocazia să aducă ambalaje ale produselor care conțin marca Tetra Pak și să le depună la casele de marcat din magazinele Penny la nivel național. În schimbul a 5 ambalaje de tip Tetra Pak, clienții au primit gratuit un produs Activia de băut.

Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse”. 

Danone România precizează că în 2021 „a investit 4 milioane de euro în echipamente Tetra Pak pentru producția de iaurturi din gamele Danone, Activia și Danonino de băut. Aceste ambalaje sunt realizate în proporție de 93% din plante. 

Pentru mai multe informații, puteți vizita website-urile www.danone.ro, www.penny.ro, și paginile de Facebook Danone România și PENNY Romania”.

Danone reamintește că „a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996, iar la 3 ani după modernizarea și retehnologizarea acesteia, au fost produse primele iaurturi Danone în România. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 13 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte, din care aproximativ 90% este lapte românesc. Numai anul trecut, compania a colectat lapte proaspăt de la 22 de ferme mari si peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete, produse pe bază de plante (Alpro), precum și cuprodusele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa)”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...