AD/01 Tech Studio inaugurează noi birouri la Timpuri Noi și recrutează talente IT de top

Date:

Compania de tehnologie în food retail AD/01 anunță că „își extinde prezența prin inaugurarea noilor sale birouri în Piața Timpuri Noi din București, poziționându-se în centrul ecosistemului tehnologic în plină creștere din România”. În context, reamintește că „a fost lansată în aprilie 2024 la București, ca parte a familiei de branduri Ahold Delhaize, unul dintre cei mai mari jucători din retail la nivel global în segmentul de supermarketuri și comerț online. Centrul de inovare generează progrese semnificative în experiența de cumpărături și eficiența operațională, stabilind noi standarde pentru clienții din întreaga lume”.

Transformarea food retailului prin tehnologie

AD/01 subliniază că „introduce o nouă etapă în retailul alimentar prin utilizarea tehnologiei de ultimă generație pentru a crea experiențe de cumpărături personalizate și intuitive pentru utilizatori. De la pionieratul platformelor digitale, până la dezvoltarea de soluții bazate pe date, AD/01 se concentrează pe satisfacerea nevoilor în continuă evoluție ale clienților din diverse piețe internaționale. Cu sprijinul a 80 de specialiști IT și eforturi continue de recrutare, AD/01 construiește o echipă de clasă mondială dedicată inovației în dezvoltarea de aplicații web și mobile, comerț electronic, date, programe de loialitate, promoții și soluții de retail de bază”.

Adnan Olmez, General Manager AD/01: „Fiind o companie de tehnologie în cadrul unuia dintre cele mai mari grupuri de retail din lume, ne dorim să fim în fruntea transformării digitale în food retail. Misiunea noastră este să inovăm și să creăm experiențe de cumpărături care să pună prioritate pe alegeri sănătoase, accesibilitate, rapiditate și sustenabilitate. Suntem încântați că proiectele noastre vor contribui la creșterea gradului de satisfacție a clienților, dar și a businessului.”

Soluții inovatoare care încurajează retailul centrat pe client

AD/01 precizează că, în 2024, „s-a concentrat pe convergența tehnologică a aplicațiilor mobile în șase țări europene. Noile aplicații au fost lansate deja în Belgia, Luxemburg, Serbia și Republica Cehă, iar în România și Grecia sunt așteptate lansări până la sfârșitul anului. Aceste aplicații oferă experiențe îmbunătățite pentru utilizatori cu interfețe intuitive, fluxuri de lucru simplificate și un sistem avansat de recomandare care promovează alegeri alimentare mai sănătoase.

Aplicația actualizată oferă, de asemenea, un program de loializare personalizat, care le permite utilizatorilor să verifice punctele de loialitate, economiile și istoricul achizițiilor. O nouă funcție de recomandare de rețete sugerează idei de mese și liste de cumpărături pe baza articolelor aflate deja din coșul utilizatorului, ajutând la planificarea meselor sănătoase”. 

Planuri de recrutare: 30 de noi specialiști IT până la sfârșitul anului

În contextul extinderii continue, AD/01 subliniază că „dispune în prezent de 30 de posturi vacante, având ca obiectiv recrutarea celor mai valoroase talente până la sfârșitul anului. Printre pozițiile vacante se numără următoarele roluri: Full Stack Developer, Back-End Developer, Front-End Developer, Q.A. Automation Engineer, Network Security Engineer, Data Engineer, SAP consultants, Platform Engineer, Business Analyst, Data Solution Architect, și multe altele. Compania oferă un model de lucru hibrid și oportunități de a colabora cu experți globali în diverse tehnologii de ultimă oră, cum ar fi Java, Kotlin, React, Python, DataBricks, Azure, AWS și SAP. Recrutarea nu se oprește aici, planurile tech hub-ului vizând atingerea unui număr total de 250 de angajați până la finalui lui 2025”.

Adnan Olmez: „La AD/01, ne angajăm să promovăm o cultură incluzivă, orientată spre creștere, care să le permită angajaților noștri să exceleze atât personal, cât și profesional. Oferim membrilor echipei noastre acces la programe de formare avansată și oportunități de învățare continuă, asigurându-ne că rămân în fruntea inovației tehnologice. Valorile de bază ale companiei – integritate, curaj, muncă în echipă, grijă și umor – ne ghidează în tot ceea ce facem, susținând un mediu de lucru colaborativ și dynamic.” 

Contribuție în comunitatea IT

AD/01 evidențiază faptul că, dincolo de focusul intern, „își aduce contribuția și în comunitatea IT, prin investiții în dezvoltarea viitoarelor talente. Printr-o serie de inițiative care includ școli de tehnologie, stagii de practică și programe de formare, compania se angajează să formeze următoarea generație de profesioniști în tehnologie și să consolideze reputația României ca centru de excelență IT.

Pentru mai multe informații despre posturile disponibile și pentru a aplica, vă rugăm să vizitați https://www.ad01.com/vacancies”. 

AD/01 are sediul în București și este caracterizată ca „studioul tech al Ahold Delhaize, dedicat transformării digitale și inovației în cadrul unuia dintre cele mai mari grupuri de retail alimentar din lume. Axat pe dezvoltarea de soluții tehnologice de ultimă oră, AD/01 joacă un rol crucial în modelarea viitorului în food retail, îmbunătățind experiența clienților și optimizând operațiunile de business. De la noi platforme digitale până la implementarea de instrumente de ultima generatie bazate pe date, AD/01 isi doreste sa fie la vârful creării de experiențe de cumpărături memorabile si intuitive, bazate pe tehnologie, care răspund nevoilor în continuă evoluție ale clienților de pe piețele globale”.

Ahold Delhaize este recunoscut ca „unul dintre cei mai mari jucători din retail la nivel global în segmentul de supermarketuri și comerț online. Brandurile locale din portofoliu deservesc 63 de milioane de clienți în fiecare săptămână, atât în magazine, cât și online, în Statele Unite, Europa și Indonezia. Împreună, aceste mărci au peste 400.000 de angajați în 7.716 magazine alimentare și de specialitate și includ cel mai mare retailer online din Benelux și cei mai importanți comercianți online din Benelux și Statele Unite. Brandurile Ahold Delhaize sunt în topul dezvoltării sustenabile în retail, aprovizionând în mod responsabil, sprijinind comunitățile locale și ajutând clienții să facă alegeri mai sănătoase. Dezvoltarea companiei este construită pe patru piloni principali – dezvoltarea omnichannel, creșterea sănătoasă și durabilă, investiții în oameni și consolidarea excelenței operaționale – care susțin atingerea obiectivelor și viziunea de a aduce o contribuție durabilă pentru viitor. Cu sediul central în Zaandam, Țările de Jos, Ahold Delhaize este listată la bursele Euronext Amsterdam și Bruxelles (ticker: AD), iar certificatele sale de depozit americane sunt tranzacționate pe piața over-the-counter din SUA și cotate pe piața internațională OTCQX (ticker: ADRNY)”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

CCIR promovează mediul de afaceri românesc în rândul statelor membre GRULAC

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României, dl...

Agroland țintește afaceri de 200 milioane de euro și extindere regională

Agroland Business System, grupul antreprenorial românesc de retail, agricultură...