Agenția „pastel” devine partenerul de comunicare al clinicii Medikali

Date:

Agenția „pastel” anunță că „a fost desemnată agenția de comunicare al Medikali, clinica multidisciplinară din București, localizată în sectorul 3, pe bulevardul Thedor Pallady. 

Rolul agenției este de a susține planurile de extindere ale Medikali printr-o strategie de comunicare cuprinzătoare, care include personal branding și reputation management, relații cu media și părțile interesate, media buying, creare de conținut medical și influencer marketing. Colaborarea demarată în octombrie 2024 a debutat cu acțiuni menite să apropie brandul de liderii de opinie din industria medicală și să comunice diferențiatorii și rezultatele remarcabile obținute de clinică în cei doi ani de la fondare.

Medikali, care tratează deja 34.000 de pacienți anual și se bucură de un grad de satisfacție de peste 97%, plănuiește să își extindă modelul de business în noi locații și să completeze serviciile actuale cu componente spitalicești”.

Dr. Adina Negoiță, CEO&  fondator Medikali: De la bun început, mi-am dorit să creez o clinică unde expertiza și tehnologia să se îmbine cu empatia. Cred că, involuntar, am căutat aceleași atribute și în colaboratorii noștri. Echipa pastel a venit cu know-how și cu o viziune apropiată de a noastră, dar și cu un nivel ridicat de empatie pentru mine ca antreprenor și pentru nevoile de comunicare ale brandului nostru. Sunt foarte fericită să am alături profesioniști care mă sprijină în dezvoltarea acestui business și cu care simt că mă pot consulta constant.” 

Dana Nae Popa, owner & managing director „pastel”: „La pastel, apreciem foarte mult afacerile antreprenoriale, astfel încât colaborarea cu Medikali a fost una naturală. Am descoperit multe sinergii între echipele noastre, de la implicarea în business până la valorile umane și orientarea spre responsabilitate socială. Nu ne-a luat mult să dezvoltăm un stil de lucru eficient și să identificăm oportunități de creștere, așa că, pentru 2025, planificăm campanii de impact care nu doar că vor consolida metricii de business ai brandului, dar vor aduce și un aport semnificativ în comunitate.” 

„pastel” este caracterizată ca „o agenție de comunicare integrată, românească, cu o abordare strategică și creativă și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc. La aniversarea celor 18 ani de activitate, în anul 2024, agenția marchează o nouă etapă în evoluția sa, printr-o repoziționare strategică, dedicată și proiectelor de CSR și employer branding. 

Cu o experiență solidă în industrie și un portofoliu de campanii premiate, agenția își direcționează creativitatea și resursele către inițiative care nu doar aduc valoare brandurilor, dar creează și un impact social și economic semnificativ. pastel își asumă rolul de catalizator pentru schimbări pozitive, devenind un partener esențial pentru companiile care doresc nu doar să inspire, ci și să creeze legături profunde și autentice între branduri și oameni”. 

Medikali este „o clinică multidisciplinară modernă, cu acționariat 100% românesc, fondată de dr. Adina Negoiță, în 2022. Clinica îmbină tehnologia de ultimă generație cu o abordare empatică și personalizată, oferind o experiență medicală diferită pentru fiecare pacient. Cu un portofoliu extins de peste 30 de specialități medicale și o echipă formată din medici dedicați, Medikali este alegerea a zeci de mii de pacienți anual, redefinind standardele îngrijirii medicale în România.

Unul dintre diferențiatorii majori ai Medikali este Navigatorul de Pacienți, un serviciu inedit ce oferă îndrumare personalizată și suport complet pe parcursul fiecărei etape a îngrijirii medicale. Navigatorul de Pacienți ajută pacienții să ia decizii informate, le coordonează investigațiile și tratamentele, și asigură o relație continuă între pacient și echipa medicală, eliminând stresul asociat traseului prin sistemul medical”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...