Aplicație care ajută la trasabilitatea livrărilor

Date:

În contextul Black Friday, compania Sameday, un lider al pieței de curierat, lansează proiectul pilot Interactive Delivery Management (IDM), care „oferă mai multă vizibilitate asupra timpului de livrare, nevoie întâlnită la 80% dintre cumpărătorii online, conform unei cercetări comandate de companie anul acesta. 

Aplicația IDM este accesibilă clienților din București, Ilfov și alte 3509 localități din țară, direct de pe device-ul mobil pe care aceștia primesc SMS-ul de confirmare a livrării. La un click distanță, cumpărătorii online au posibilitatea de a vizualiza intervalul de 3 ore în care este estimată livrarea, cu o acuratețe de 90%. Astfel, compania de curierat răspunde unei nevoi a consumatorilor și oferă acestora mai multă predicitibilitate și un control mai bun al timpului lor. Totodată, IDM include și funcționalitatea de redirecționare a comenzilor într-unul dintre cele peste 3600 de  lockere easybox”. 

Lucian Baltaru, fondator și CEO Sameday Group: „Interactive Delivery Management reprezintă un diferențiator în industria de curierat, deoarece prin dezvoltarea software și integrarea cu platformele de live traffic, putem previziona cu precizie foarte bună fereastra de 3 ore în care realizăm livrarea. Prin această nouă dezvoltare eliminăm clienților grija coordonării cu curierul, oferindu-le predictibilitate. În plus, aplicația le planifică curierilor un itinerar de livrare, prin ordonarea adreselor și prin recomandarea rutelor optime. În acest fel răspundem mai bine dezideratului de viteză a livrării pe care îl au clienții. Opțiunea redirecționării comenzilor către easybox aduce un plus de control și conveniență clienților care pot opta pentru ridicarea coletelor direct din easyboxul preferat, la orice oră din zi și din noapte.”

Sameday subliniază că „IDM se încadrează în seria dezvoltărilor software realizate de compania românească de curierat anul acesta, fiind rezultatul investițiilor în tehnologie și digitalizare”. În 2022, Sameday anunță că „investește 50 de milioane de euro în tehnologie. Investițiile companiei sunt direcționate în achiziția și implementarea de soluții pentru sortarea mai rapidă a coletelor, echipamente hardware pentru curieri, precum și în dezvoltarea de soluții de software pentru fluidizarea activității.

Pregătirile și investițiile din perioada premergătoare sezonului de reduceri au presupus pentru Sameday analiza rezultatelor campaniei de anul trecut de Black Friday și decizii investiționale bazate pe date. Compania s-a orientat către relocarea agențiilor existente în spații care să acomodeze creșterile de volume, alegând să crească temperat numărul de agenții noi. Astfel, Sameday operează în prezent prin intermediul a 83 de agenții locale, care acoperă toate zonele de livrare din România. 

Totodată, compania a crescut capacitatea de sortare cu 20 000 de colete pe oră, ca urmare achizițiilor de echipamente noi prin care s-au dotat centrele logistice. Investiția în dotările din hub-uri din acest an s-a ridicat la 7 milioane de euro. Extinderea flotei la 3 500 de mașini și a rețelei de lockere easybox completează pașii urmați de companie în pregătirea pentru Black Friday 2022”.

Serviciul easybox al Sameday a devenit în scurt timp de la lansare un standard pentru industria de curierat și un criteriu în baza căruia consumatorii acordă prioritate magazinelor online. În prezent, pe teritoriul României, există peste 3 600 de easyboxuri amplasate în 333 de localități din mediul urban și rural. Pentru ca o comandă să ajungă cât mai rapid la consumatorul final, easyboxurile au fost plasate în proximitatea zonelor de interes, astfel că distanța către cel mai apropiat locker se poate parcurge în mai puțin de 7 minute de mers pe jos în orașele medii și mici, cu timpi mai reduși în București și municipiile din țară. 

În pregătirea sezonului de vârf pentru cumpărăturile online, Sameday a extins rețeaua easybox cu 1 485 de unități noi, față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania de curierat a accelerat penetrarea la nivel național, iar față de perioada Black Friday de anul trecut, rețeaua easybox este prezentă în peste 100 de noi localități, cu focus crescut pe localitățile mai mici. Aproximativ 43% din localitățile unde sunt instalate lockere sunt asociate zonelor metropolitane. 

În prezent, peste 50% dintre comenziile Sameday au destinația easybox, modalitate de livrare care a devenit un standard în România pentru magazinele online dar și pentru consumatori. În luna octombrie peste 30% dintre comercianții online au utilizat această modalitate de livrare. Compania a depus eforturi constante pentru îmbunătățirea serviciilor de curierat, pentru ca timpul de așteptare în această perioadă să fie unul cât mai scurt. Pentru a evita aglomerarea lockerelor, clienții finali sunt sfătuiți să ridice într-un timp cât mai scurt coletele de la easybox, iar cei care fac asta în mai puțin de două ore, pot intra în tragerea la sorți pentru câștigarea unui telefon iPhone 14 pe zi. Detalii pe: https://sameday.ro/concurs-easybox/”.

Sameday are o experiență de peste 15 ani pe piața din România, fiind caracterizată drept „compania de curierat care a înregistrat cea mai spectaculoasă creștere în ultimii ani, numărându-se, în prezent, printre principalii jucători din segmentul său de piață. Cu o echipă de peste 4.500 de angajați și parteneri, compania este prezentă în România,  Ungaria și Bulgaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât și livrare în peste 4000 de lockere easybox. Astfel, Sameday operează cea mai extinsă rețea de lockere din Europa de Sud-Est, propunându-și să reinventeze experiența de livrare zi de zi. Pentru mai multe informații, accesați https://sameday.ro sau conectați-vă cu Sameday România pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/sameday-romania”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...