Brand academic deschis către spațiul public

Date:

În stilul universităților de prestigiu, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I. L. Caragiale” București a lansat primul obiect vestimentar cu sigla proprie, „Hanoracul UNATC”, disponibil în cinci culori (negru, gri, albastru, galben și roz), oferit gratuit comunității UNATC și formă de prezentare în spațiul public a unui brand renumit. 
Primul exemplar a fost purtat de rectorul UNATC, prof. univ. dr. Liviu Lucaci, la deschiderea actualului an universitar, pe scena Teatrului Național din București.

Ideea proiectului are la bază propunerea studentei Teodora Crișan, de la Facultatea de Teatru, specializarea Actorie; design, Gabi Albu, arhitect și scenograf, responsabilă și de proiectul de renovare și modernizare ale UNATC; coordonatorul proiectului, conf. univ. dr. Laura Lăzărescu-Thois, director de PR și comunicare al UNATC.

Campania de promovare a brand-ului are loc pe toate platformele de socializare pe care UNATC este prezentă, în special sub forma de story-uri pe Instagram și Facebook. Sub sintagma „X purtând #hanoracunatc” au fost publicate nenumărate fotografii ilustrând studenți, profesori și angajați purtând cu bucurie hanoracul.
La evenimentul „Uși Deschise”, desfășurat între 7 și 9 aprilie, studenții au purtat hanoracul UNATC și în cadrul unui proiect interdisciplinar de dans a cărui înregistrare o puteți vedea pe canalul de YouTube UNATC, aici: https://youtu.be/KCGMNybv6lQ

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Nominalizările pentru reînnoirea mandatului membrilor Comitetului Economic și Social European

Consiliul Economic și Social (CES) anunță că, „având în...

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Intermedierea financiară – între realitate și potențial

Discurs rostit în cadrul conferinței cu tema „Ancore strategice...

Tendințele economice în 2025: Adaptare și inovație pentru competitivitate

Într-o lume aflată în plină revoluție tehnologică și într-un...