Campania de conducere defensivă „Viața e a ta”

Date:

În condițiile în care, conform statisticilor Poliției Române, în 2024 au fost raportate 4.235 de accidente rutiere, soldate cu 3.247 de persoane grav rănite și cu 1.478 de decese, campania „Viața e a ta”, inițiată de Academia Titi Aur, le oferă tinerilor șoferi cu vârste între 18 și 22 de ani ocazia să participe la cursuri gratuite de conducere defensivă. Inițiativa urmărește creșterea nivelului de conștientizare privind siguranța rutieră și este susținută de David Popovici. Campania ajunge la Shopping City Satu Mare, pe 1 și 2 aprilie, la nivelul 0, în parcarea centrului comercial, în intervalul 09:30-19:00 și se adresează tuturor tinerilor cu vârste între 18 și 22 de ani, posesori de permis de conducere. Înscrierile sunt gratuite și se pot face online pe: https://academiatitiaur.ro/viata-e-a-ta-2025/.

Inițiatorii subliniază că „proiectul Viața e a ta, le oferă tinerilor acces la sesiuni teoretice și exerciții practice, prin care pot învăța cum să reacționeze corect în situațiile de risc. Participanții vor putea experimenta efectele vitezei prin simulatoare și vor primi sfaturi practice de la instructori acreditați”.

Roxana Baias, Group Head of Marketing, NEPI Rockcastle: „Asocierea cu inițiativa Viața e a ta este firească, fiind o continuare a misiunii asumate de către NEPI Rockcastle de a contribui continuu la educarea tinerilor pe diferite teme actuale. De-a lungul timpului, ne-am asociat cu numeroase campanii de conștientizare a publicului tânăr în ceea ce privește fake news, siguranța pe internet sau prevenția consumului de droguri. Astăzi ne-am alăturat acestei misiuni, plecând de la o problemă reală, aceea a numărului mare de tineri, victime în accidente rutiere. Campania se va derula în 6 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle: Shopping City Ploiești, Shopping City Satu Mare, Promenada Craiova, Brăila Mall, Shopping City Piatra-Neamț, Shopping City Timișoara.”

Titi Aur, fondator Academia Titi Aur: „Siguranța rutieră este o responsabilitate comună, iar educația poate salva vieți. Prin campania Viața e a ta, ne dorim să oferim tinerilor instrumentele necesare pentru a deveni mai conștienți și mai pregătiți în trafic.”

Proiectul este susținut de NEPI Rockcastle, alături de partenerii strategici Castrol, Eazy Asigurări, Textar, Hyundai, SuperSpeed și ATRIS. 

Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite pe paginile de social media ale Academiei Titi Aur, precum și site-ul oficial Shopping City Satu Mare.

Academia Titi Aur este recunoscută drept „cel mai complex centru de conducere defensivă din România, oferind cursuri dedicate șoferilor care doresc să își îmbunătățească abilitățile și să contribuie activ la siguranța rutieră.

Prin programe inovatoare și instruire practică, Academia Titi Aur pregătește șoferii pentru a face față situațiilor reale din trafic, reducând riscul accidentelor și promovând un stil de condus responsabil”.
Shopping City Satu Mare este situat într-o zonă centrală a orașului, pe strada Careiului, nr. 17, fiind caracterizat ca reprezentând „centrul comercial regional dominant al județului. Datorită amplasării sale centrale, Shopping City Satu Mare este o destinație ușor accesibilă pentru vizitatorii din toate zonele orașului.

Cu un mix bogat de magazine de fashion, încălțăminte și accesorii, centrul comercial reunește sub același acoperiș branduri internaționale precum: Sizeer, LC Waikiki, BSB, Reserved, Hervis, CROPP, Intersport, Office Shoes, Douglas, Nobila Casa, Meron, SMYK, KIK, Noriel, Splend’or, CCC, Benvenuti. Ofertei de retail i se adaugă numeroase restaurante precum Lucky Noodles, Mesopotamia, Capricci, IKOS, Restaurant Transilvania, KFC, Noodle Pack, SaladPack, Cartofisserie, dar și Cineplexx, un cinematograf cu 5 săli pregătite special pentru vizionarea celor mai bune filme. De asemenea, vizitatorii se pot bucura și de o parcare spațioasă, distribuită pe 2 niveluri, și de terase exterioare primitoare, care oferă o priveliște perfectă a râului Someș.

Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

She for Romania – Campanie pentru promovarea valorilor și leadershipului feminin

Campania #SheForRomania, inițiată de Ministerul Apărării Naționale (MApN) în...

Av. Cosmin Marina este noul președinte al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă CCIB

Membrii Colegiului de Conducere al Camerei de Comerț și...

Fabrica Nokian Tyres din Oradea începe livrările de anvelope

Nokian Tyres începe livrările de la noua sa fabrică...

Conferința PwC CEO Survey 2025: România trebuie să-și redefinească modelul economic pentru a continua să crească

În contextul unor perspective prudente de creștere economică, măsuri...