La Shopping City Ploiești a fost lansată campania de conducere defensivă „Viața e a ta”, inițiată de Academia Titi Aur în colaborare cu NEPI Rockcastle, alături de partenerii strategici Castrol România, Textar România, Eazy Asigurări și Hyundai România. Ambasadorul campaniei este David Popovici, prezent la evenimentul de lansare.
Campania se desfășoară în perioada 19 martie -30 aprilie 2025:
- 19-20 martie – Ploiești, Shopping City Ploiești
- 22-23 martie – Craiova, Promenada Craiova
- 25-26 martie – Timișoara, Shopping City Timișoara
- 29-30 martie – Oradea
- 01-02 aprilie – Satu Mare, Shopping City Satu Mare
- 05-06 aprilie – Piatra Neamț, Shopping City Piatra Neamț
- 08-09 aprilie – Iași
- 12-13 aprilie – Bârlad
- 22, 23, 27 aprilie – București, Academia Titi Aur
- 29-30 aprilie – Brăila, Brăila Mall
Înscrierile sunt gratuite și se pot face online pe: https://academiatitiaur.ro/viata-e-a-ta-2025/.
Roxana Baias, Group Head of Marketing, NEPI Rockcastle: „Asocierea cu inițiativa Viața e a ta este firească, fiind o continuare a misiunii asumate de către NEPI Rockcastle de a contribui continuu la educarea tinerilor pe diferite teme actuale. De-a lungul timpului, ne-am asociat cu numeroase campanii de conștientizare a publicului tânăr în ceea ce privește fake news, siguranța în internet sau prevenția consumului de droguri. Astăzi, ne-am alăturat acestei misiuni, plecând de la o problemă reală, aceea a numărului mare de tineri, victime în accidente rutiere. Campania se va derula în 6 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle: Shopping City Ploiești, Shopping City Satu Mare, Promenada Craiova, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamț și Shopping City Timișoara.”
David Popovici, ambasadorul campaniei: „Este important ca tinerii să învețe să conducă corect încă de la început. După ce am urmat cursurile Academiei Titi Aur, simt că am devenit un șofer mai bun. Mai mult, sunt convins că toți cei din jurul meu sunt mai în siguranță datorită faptului că eu sunt un șofer mai responsabil.”
Titi Aur: „Viața e a ta este o inițiativă dedicată tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 22 de ani, considerată categoria cea mai vulnerabilă de șoferi. Campania are ca obiectiv reducerea numărului de accidente prin educarea acestora în privința evitării pericolelor la volan. Este esențial ca aceștia să înțeleagă încă de la început că accidentele pot fi prevenite printr-o conduită responsabilă la volan. Cursurile noastre au scopul de a arăta nu doar cum să evităm riscurile, ci și cum să gestionăm corect o situație limită, în cazul în care aceasta nu a putut fi evitată.”
Organizatorii anunță că „timp de două zile, pe 19 și 20 martie, Shopping City Ploiești îi invită pe șoferi să ia parte la cursurile gratuite de conducere defensivă oferite de către Academia Titi Aur. Participanții vor beneficia de explicații teoretice și practice, experiențe în două simulatoare și în mașini pregătite de cei mai competenți instructori în conducere defensivă din România”.
Academia Titi Aur este „cel mai complex centru de conducere defensivă din România, oferind cursuri dedicate șoferilor care doresc să își îmbunătățească abilitățile și să contribuie activ la siguranța rutieră.
Prin programe inovatoare și instruire practică, Academia Titi Aur pregătește șoferii pentru a face față situațiilor reale din trafic, reducând riscul accidentelor și promovând un stil de condus responsabil”.
Shopping City Ploiești, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, reamintește că este „primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova” și „are o suprafață închiriabilă de 54.200 mp și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.500 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, Lefties, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, RESERVED, CROPP, HOUSE, Adidas, Starbucks, Tezyo, SEPHORA, LC Waikiki, BSB, Bookcity, Carrefour și multe altele.
Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Shopping City Ploiești sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii exclusive”.