Contribuție financiară integral privată în realizarea noului website al Filarmonicii George Enescu 

Date:

Filarmonica George Enescu (FGE) anunță că are un nou website oficial, caracterizat ca „modern, prietenos cu utilizatorii și ilustrativ pentru noua sa poziționare strategică: www.filarmonicaenescu.ro, către care va direcționa și vechea adresă, pentru o perioadă.

Realizatorii precizează că „noul website a fost realizat cu contribuție financiară integral privată, datorită sponsorilor Garanti BBVA și Rompetrol. Echipa care l-a realizat – BRINEL | iQanto – a fost aleasă pe baza ofertei depuse, în cadrul unui proces de selecție, prin care a demonstrat buna înțelegere a cerințelor specifice FGE.

Lansarea acestui website reprezintă o invitație deschisă către comunitatea iubitorilor de muzică și de cultură, mediul de afaceri și publicul larg de a sprijini acest proiect de transformare a Filarmonicii George Enescu și a Ateneului Român pentru a-și împlini menirea de a fi inima culturală a Bucureștiului, care se simte și în țară și dincolo de granițele ei”.

Marin Cazacu, directorul Filarmonicii George Enescu: „Noul nostru website este un instrument esențial în procesul de transformare strategică prin care trec Filarmonica George Enescu și Ateneul Român. Pe de o parte, este cartea de vizită digitală pentru noua noastră identitate de brand, iar pe de altă parte, permite accesul rapid al iubitorilor de muzică la oferta noastră artistică excepțională. În plus, website-ul este gândit de așa natură încât să fie primul pas într-un proces mai amplu de digitalizare, prin care vrem să devenim un model și o sursă de inspirație pentru instituțiile din România. Le mulțumim sponsorilor noștri principali, Garanti BBVA și Rompetrol, care au susținut acest proiect, precum și echipelor BRINEL l iQanto și OMA Vision, care au lucrat la dezvoltarea și implementarea sa, alături de Filarmonică.” 

În caracterizarea noii realizări, este evidențat faptul că „platforma introduce utilizatorul în universul simbolic și emoțional care constituie identitatea de brand a FGE lansată în 2024, prezentând pentru prima oară public și noul său slogan: «Muzică și grație». Sloganul sintetizează misiunea și promisiunea Filarmonicii George Enescu, aceea de a da viață muzicii de valoare universală printr-o interpretare care unește artiștii și spectatorii în trăirea unei stări de grație.

Modernă și prietenoasă cu utilizatorul, platforma a fost gândită pentru a sprijini publicul iubitor de muzică să aibă acces rapid și intuitiv la informații despre evenimente, concerte, artiști și activități culturale. Website-ul a fost conceput pentru a răspunde nevoilor utilizatorilor, structurat astfel încât să simplifice experiența de navigare și de căutare a informațiilor:

  • Calendar interactiv și user-friendly: Utilizatorii pot selecta ușor o dată sau o perioadă calendaristică. Pot folosi funcționalitatea de search/filtrare în listarea calendarului, utilizând cuvinte-cheie, tipul de bilet sau chiar categoria evenimentului, pentru a descoperi rapid concertele și evenimentele care îi interesează.
  • Design modern, coerent cu identitatea vizuală a Filarmonicii George Enescu și cu cele mai bune practici de la nivel internațional. 
  • Informații despre artiști și evenimente în secțiunile Știri și Presă: Website-ul oferă descrieri relevante ale artiștilor invitați, programelor și proiectelor speciale, astfel încât publicul să poată înțelege pe deplin valoarea evenimentelor organizate la Ateneul Român.
  • Accesibilitate îmbunătățită: Platforma este optimizată pentru dispozitive mobile și desktop, fiind ușor de utilizat indiferent de format. Această adaptare nu compromite eleganța design-ului sau funcționalitățile.
  • Accesibilitate pentru persoane cu nevoi speciale: Principalele funcționalități ale platformei au fost adaptate pentru a fi accesate și de utilizatorii cu nevoi speciale.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Footprints AI și retail media, doi într-una sau succesul fără granițe

Deși este prezentă de doar șapte ani pe piață,...

Metodele de fraudă evoluează. Ce trebuie să facă organizațiile în 2025 pentru a fi cu un pas înaintea fraudatorilor?  

Articol de opinie de Mihail Bucheru, Director, Laura Avram, Manager, și Vasile Beleuța, Senior Consultant, Advisory, Servicii Corporate Forensic, Deloitte România

tbi bank raportează o nouă creștere record în 2024

Concentrându-se pe ceea ce își doresc cu adevărat clienții...