Creditele ING pentru IMM-uri, 31% creştere faţă de 2016

Date:

Împrumuturile oferite de ING România IMM-urilor au marcat la sfârşitul lui septembrie 2017 o creștere de 31% comparativ cu aceeași perioadă trecută de la începutul anului în 2016, se precizează în raportul de ansamblu al băncii. Dintre informaţiile furnizate în acelaşi context, reţinem: creșterea veniturilor de 22%, „cumulând 1059 milioane lei, generată în principal de creșterea numărului de clienți și a volumelor de credite oferite prin toate liniile de business. Costurile operaționale au crescut la 535 milioane lei, cu 14% mai mari față de aceeași perioadă din 2016, influențate de investițiile în infrastructura IT și cheltuielile cu angajații”;  profitul brut pe nouă luni ale anului în curs este de 459 milioane lei, „în urma creșterii portofoliului, ajustarea nivelului de risc și creșterea numărului de clienți”; în trimestrul III 2017 cota de piață a băncii pe creditare a crescut la 8,9%, „ceea ce înseamnă volume de 21,1 miliarde de lei, o creștere de 24% de la un an la altul, cu o contribuție echilibrată din partea celor trei divizii ale băncii. Comparativ cu aceeași perioadă din 2016, volumul noilor credite de nevoi personale a crescut cu 20% în ultimele 12 luni, în special datorită procesului de creditare Instant, ce permite clienților să aibă acces la bani în câteva minute. Creditul de nevoi personale Instant a fost digitalizată în luna septembrie, fiind acum disponibilă și în Home’Bank, de unde clienții o pot accesa oriunde și oricând, un împrumut în doar 15 minute printr-un proces complet online”. ING anunţă că „ terminat luna septembrie cu mai mult de 750.000 de utilizatori activi în Home’ Bank”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Atenție la gestionarea cheltuielilor și a plăților pe care le facem în această perioadă

Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar...

Wendy’s® se deschide în Mega Mall București pe 24 aprilie 

Așteptarea a luat sfârșit: Wendy's®, unul dintre cele mai...

Retailerii europeni și-ar putea crește profiturile operaționale totale cu 70 miliarde dolari până în 2030, prin utilizarea AI pe întreg lanțul valoric

| de Ruxandra Târlescu, Partener și Liderul departamentului de servicii fiscale și juridice, PwC România

Studiu EY România: Impactul tehnologiilor emergente asupra transformării economice

Peste două treimi din organizațiile românești au ca prioritate...