Cvasitotalitatea antreprenorilor anticipează noi scumpiri ale produselor și serviciilor

Date:

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) a realizat în perioada 10-18 mai un sondaj referitor la „opinia antreprenorilor cu privire la contextul economic actual și gradul de încredere al IMM-urilor în instituțiile de reprezentare”. Au răspuns 2835 de antreprenori.

Una dintre întrebările de bază a vizat perspectiva apropiată a unor noi scumpiri ale produselor/serviciilor. În proporție de 92,5%, cei chestionați au răspuns că în contextul actual, anticipează noi scumpiri.

Ponderea subiecților sondajului care și-au declarant posibilitatea creșterii în perioada următoare a salariului minim al angajaților cu 200 de lei neimpozitabili a fost de 47,5%. Principalele motive pentru care ceilalți respondenți s-au declarant în imposibilitatea de a crește salariul angajaților încadrați cu
salariul minim au rezultat a fi:
• Cheltuieli mari cu combustibilul/energia/gazul – 52,5%
• Menținerea competitivității în cadrul unor contracte semnate – 45%
• Creșteri salariale acordate anterior – 27,5%
• Cheltuieli mari cu materia primă – 15%

Rezultatele complete ale sondajului: 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...