Diminuarea durerii fizice, reflectată în costul investiției în sănătate

Date:

În proporție de 45%, participanții la un studiu privind percepțiile și atitudinile față de sănătatea orală, realizat de compania Reveal Marketing Research în parteneriat cu Asociația Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România (https://clinicifaradurere.ro/surse-de-durere/), ar fi dispuși să plătească cu 20% mai mult pentru a beneficia de o extracție fără durere; 13% declară că ar plăti oricât ca să fie scutiți de durere. Durerea în timpul intervenției rezultă a fi motivul dominant de frică la stomatolog, declarat ca atare cu o pondere de 79%.

Profesioniștii domeniului stomatologic demonstrează că există tehnologie și metodă de abordare la nivel de concept care să atenueze durerea. Totodată, accentuează că investiția în recursul la extracție atraumatică îl scutește pe pacient de alte cheltuieli, pentru alte intervenții, pe care în condiții clasice le impune tratamentul stomatologic.

Pentru susținerea clinicilor stomatologice în dotarea cu echipamente care să diminueze durerea și în formarea personalului medical pentru aplicarea de intervenții și pentru atititundine corespunzătoare, a fost lansat programul „Clinici fără durere”. Clinicile înscrise în program beneficiază de „cursuri de instruire în stomatologia minim invazivă; campanie de promovare a clinicii; materiale informative pentru pacienții clinicii; echipament stomatologic minim invaziv”. Inițiatorii programului enunță câteva dintre avantajele oferite de participarea la program: „Medicii din clinicile participante vor fi instruiți în cadrul programului de lectori recunoscuți internațional; medicii vor căpăta noi competențe în stomatologia minim invazivă; clinicile participante vor fi dotate cu echipamente care permit tratamente atraumatice sau minim invazive; aceste clinici vor beneficia de noi pacienți; achiziționarea de echipamente în condiții preferențiale”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...