Distileriile Bran pregătesc o vodcă specială pentru piață americană

Date:

Distileriile Bran, brand deținut de Societatea Alcorom, singura distilerie din Estul Europei prezentă pe cea mai exclusivistă navă de croazieră din lume, Celebrity Cruise, se pregătește să lanseze un nou produs, o vodcă, în parteneriat cu o rafinărie din Europa, care se va adresa atât pieței din România, cât și celei externe, în principal, celei din SUA.

Daniel Bran, CEO Distileriile Bran, a declarat pentru FoodBiz că piața americană are o importanță deosebită pentru companie, mai ales că prezența aici reprezintă un fel de validare, un punct de lansare către piața altor țări și dă credibilitate în fața partenerilor.Deși pandemia și mai nou războiul din Ucraina și-au pus amprenta asupra activității societății din Mărtinești, județul Satu Mare, managerul recunoaște că există și oportunități, în contextul restricțiilor privind vânzarea vodcii rusești la nivel global. În luna august, va fi lansat un nou produs, adresat pieței americane, în special, unde compania este prezentă deja cu alte șapte.

”Vodca a fost, în principal, gândită pentru piața americană, dar și pentru alte piețe internaționale. Am văzut o oportunitate prin care noi ca și brand, venim dintr-o regiune foarte cunoscută, Transilvania, putem avea un impact mare, ținând cont de restricțiile privind vodca din Rusia”, a declarat Daniel Bran.Un moment important în viața companiei constituie colaborarea cu o rafinărie din Europa, alături de care va fi produsă noua vodcă.

”Vodca pe care urmează să o lansăm este în parteneriat cu o rafinărie din Europa, dezvoltată după rețeta familiei noastre, procedeu la care vom fi și noi prezenți, dar la care se mai adaugă încă două – trei procedee din momentul în care intră la noi în distilerie, care vor pune amprenta noastră. Sperăm să lansăm produsul în luna august anul acesta și ne vom adresa atât pieței de retail, cât și HoReCa”, afirmă Daniel Bran.

În prezent, 60% din produsele companiei se regăsesc în retail, iar 40% în HoReCa. Daniel Bran crede în potențialul pieței interne, dar recunoaște că este nevoie de acțiuni de marketing pentru educarea consumatorului. O dovadă a optimismului său este și faptul că a fost majorată capacitatea de producție cu 30% în ultimii ani.

”Pentru piața națională, potențialul este enorm. Și aici intervine puterea brand-ului care face acțiuni de promovare și care aduce la cunoștință produsul autohton. Același lucru trebuie făcut și afară. Acțiuni de marketing, acțiuni de promovare că altfel americanul nu va consuma pălincă.”

Brandul Distileriile Bran este deținut de societatea Alcorom, fondată în 1993 de către Ioan Bran, tatăl. Cel care a dat naștere brandului Distileriile Bran, recunoscut încă din 1969, este Gheorghe Bran, bunicul actualului CEO, Daniel Bran. Distileriile Bran au în portofoliu o gamă largă de băuturi alcoolice românești precum pălincă, țuică și rachiu atât pentru restaurante și hoteluri, cât și pentru minibar, crame și magazine de suveniruri și artizanat. Fructele sunt cumpărate din toate regiunile României și din Republica Moldova. Produsul cel mai bine vândut este pălinca de prune.

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...