Doraly Expo Market, investiție de 2,1 milioane euro în eficienţă energetică

Date:

Parcul comercial angro Doraly Expo market din Afumați, județul Ilfov, anunță că „implementează normele ESG (Mediu, Social & Guvernanță) prin instalarea de centrale fotovoltaice, a unor stații de încărcare pentru mașinile electrice și înlocuirea cu LED-uri a tuturor corpurilor de iluminat.

Prin investiții în valoare de 2,1 milioane euro, Doraly diminuează amprenta de carbon, reduce dependența de sursele de energie convenționale şi îmbunatăţeşte performanţele companiei prin reducerea semnificativă a costurilor cu energia pentru consumul parcului comercial.

Panourile fotovoltaice vor produce anual cca. 2.700 MWh de energie verde, reprezentând aproximativ 50% din energia consumată.

S-au înlocuit corpurile de iluminat tradiționale cu LED-uri, pentru întreaga suprafaţă, o decizie ecologică, ce reduce costurile de întreținere, dar şi consumul de energie cu 75%, aducând beneficii și clienților, printr-o iluminare mai bună, mai strălucitoare și un mediu de lucru mai plăcut.

Instalarea stațiilor de încărcare pentru mașinile electrice ajută la crearea unui mediu înconjurător sustenabil, facilitează accesul la încărcarea vehiculelor electrice în cadrul parcului comercial, contribuind la sporirea popularităţii și accesibilităţii acestora.

Doraly dă un exemplu pozitiv în comunitate, eliminând 800 de tone de CO2/an prin investiţiile făcute şi își propune să continue să investească în soluții de reducere a consumurilor, dar şi în producția de energie verde pentru reducerea aproape de zero a amprentei de carbon”.

Doraly Expo Market, înființat în 1993, este caracterizat ca „primul parc comercial angro specializat în produse alimentare și non-alimentare din România. Dezvoltat pe o suprafață de teren de 280.000 de metri pătrați, pe ambele părți ale Șos. București-Urziceni, în Afumați, jud. Ilfov, Doraly dispune de 36 de pavilioane moderne, cu o suprafață totală închiriabilă de cca. 100.000 mp şi aproximativ 4.000 de locuri de parcare, inclusiv subteran. Parcul comercial găzduiește peste 400 de producători, importatori și distribuitori și o gamă variată de peste 550.000 de produse, de la alimente la detergenți și cosmetice, îngrijire personală, decorațiuni, instalații electrice, instalații și obiecte sanitare, electronice și electrocasnice, articole de menaj, jucării, birotică și papetărie”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...