După 17 ani, compania Volkswagen reintră pe piața iraniană

Date:

Grupul Volkswagen va reveni după 17 ani în Iran, a anunţat marţi cel mai mare producător auto european, transmit DPA şi Reuters.

Iranienii își vor putea cumpăra de luna viitore autoturisme Volkswagen, profitând de ridicarea sancţiunilor internaționale. Grupul german a încheiat un contract cu importatorul iranian MammutKhodro pentru livrararea modelelor Tiguan și Passat, în principal în centrele de vânzare din regiunea Teheranului, a anunțat VW într-un comunicat.

De asemenea, producătorii auto francezi Renault şi PSA Peugeot Citroen au anunţat că vor reveni în Iran după ce țara a scăpat de regimul impus de sancțiunile economice internaționale

Volkswagen, care a ieşit de pe piaţa iraniană în 2000, se aşteaptă la vânzări anuale de peste trei milioane de maşini în această ţară.

Compania Volkswagen este lider de piață în Europa și China. În aceste condiții, Iranul, cu o populație de 80 de milioane de locuitori, este o oportunitate rară de creștere. În Brazilia, vânzările au înregistrat un declin de 1,9 %, la 116.600 unităţi.

”Prin revenirea în Iran, compania Volkswagen umple un gol de pe harta sa mondială”, a declarat în comunicat Anders Sundt Jensen, directorul de proiect al companiei pentru Iran.

Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Atenție la gestionarea cheltuielilor și a plăților pe care le facem în această perioadă

Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar...

Wendy’s® se deschide în Mega Mall București pe 24 aprilie 

Așteptarea a luat sfârșit: Wendy's®, unul dintre cele mai...

Retailerii europeni și-ar putea crește profiturile operaționale totale cu 70 miliarde dolari până în 2030, prin utilizarea AI pe întreg lanțul valoric

| de Ruxandra Târlescu, Partener și Liderul departamentului de servicii fiscale și juridice, PwC România

Studiu EY România: Impactul tehnologiilor emergente asupra transformării economice

Peste două treimi din organizațiile românești au ca prioritate...