Groupama lansează chatbot-ul Amelie, un asistent virtual pentru clienții companiei

Date:

Groupama, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, extinde modalitățile de contact și relaționare cu clienții printr-un asistent virtual, disponibil permanent pe site-ul companiei. Amelie este dezvoltată pe tehnologia conversațională de la DRUID și răspunde la întrebările clienților sau vizitatorilor site-ului Groupama, indiferent de oră sau zi.

Chatbot-ul Amelie poate oferi informații utile despre principalele categorii de produse din portofoliul Groupama – Auto, Călătorii, Proprietăți și bunuri, Viață sau Sănătate. Clienții pot afla mai multe detalii despre modul în care aceste produse pot fi achiziționate, care sunt procedurile de avizare a daunelor și documentele necesare, termenele de soluționare sau detalii ce țin de asistența de urgență. 

Informațiile sunt actualizate permanent, clienții având opțiunea de a adresa întrebări libere sau de a parcurge în mod ghidat sugestiile de subiecte oferite de Amelie. În prima săptămână de la lansare, Amelie a înregistrat peste 1000 de interacțiuni. 

Groupama a mai dezvoltat anterior, alături de DRUID, și chatbot-ul intern, Ioana, creat pentru a le oferi angajaților informații la zi despre procesele interne, măsuri specifice în contextul pandemiei de Covid-19 și alte indicații utile.


Groupama, lider pe piaţa de asigurări din România, este recunoscut pentru calitatea serviciilor şi soluţiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 million de clienţi individuali şi peste 80,000 de companii. Parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, mutualist si cu o istorie de peste 100 de ani, cu 32.600 de angajaţi deservind peste 13 milioane de clienţi la nivel global, Groupama îşi orientează strategia de dezvoltare în jurul celui mai important partener al său, clientul, pentru care dezvoltă produse şi servicii simple şi flexibile, adaptabile nevoilor acestuia, care să îi asigure continuitatea planurilor atunci când apar evenimente neprevăzute.Mai multe informatii pe www.groupama.ro.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...