La Raiffeisen Bank România, Black Friday devine Yellow Friday

Date:

Raiffeisen Bank anunță că „transformă Black Friday în Yellow Friday și lansează, în premieră, pachetul integrat de produse și servicii pentru clienții persoane fizice și IMM, cu beneficii și reduceri semnificative, și, totodată, cea mai amplă ofertă de Black Friday din piața bancară”. 

După cum precizează Raiffeisen Bank, campania Galben e noul negru, deschisă la 1 noiembrie, „aduce oferte consistente pentru nouă produse, dintre care cinci se adresează clienților persoane fizice și restul clienților IMM. 

Pentru clienții persoane fizice, banca propune un pachet de produse cu dobânzi speciale și bonusuri substanțiale. Clienții pot beneficia de un credit de nevoi personale cu dobândă începând de la 6,25%, iar pentru creditele imobiliare, de o dobândă de la 4,9% fixă în primii 3 ani.

La deschiderea unui card de credit, clienții primesc un bonus de 300 lei sau puncte la primii 1.000 de lei cheltuiți la comercianți cu noul card, în timp ce pentru economii, banca oferă o dobândă de 5,50% pe an, la depozite în lei pe patru luni. În plus, până la sfârșitul lunii noiembrie, clienții care își deschid un cont curent beneficiază de un cashback garantat de până la 300 lei. 

Pentru IMM-uri, Raiffeisen Bank oferă reduceri de 50% la toate costurile de utilizare aferente soluțiilor ePos, RaiPos și eComm. Totodată, deținătorii cardului de business Visa Platinum se pot bucura, în primul an, de taxă zero și beneficii premium, inclusiv acces gratuit în saloanele Business Lounge din aeroporturile principale ale țării, dar și retrageri gratuite de la ATM oriunde în lume”.

Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România: „Black Friday a devenit deja o tradiție pentru români, iar noi ne-am propus să venim cu o abordare  care să reflecte identitatea și valorile Raiffeisen Bank. Am transformat această perioadă într-un Yellow Friday, în care galbenul aduce beneficii concrete, adaptate nevoilor reale ale clienților noștri. Nu este vorba doar despre reduceri, ci despre un pachet integrat de soluții financiare care să susțină atât planurile personale ale clienților noștri, cât și dezvoltarea afacerilor antreprenorilor români. Am construit oferte care să aducă valoare pe termen lung, de la creditare avantajoasă și economisire, până la soluții digitale moderne pentru acceptarea plăților. Transformăm, astfel, febra cumpărăturilor de Black Friday într-o oportunitate pentru clienți să aleagă cele mai potrivite soluții financiare pentru ei.”

Campania va beneficia de  promovare pe TV, radio și digital atât prin materiale dedicate  întregului pachet de produse, cât și fiecărui produs în parte, asigurând o informare completă a tuturor categoriilor de clienți despre ofertele disponibile.

Pentru mai multe detalii despre ofertele Yellow Friday, clienții pot accesa site-ul Raiffeisen Bank

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...