Magazin într-un proiect de regenerare urbană

Date:

Un nou magazin Lidl se deschide joi, 13 februarie, la Cluj-Napoca, pe Bulevardul Muncii, nr. 4-6, cu intrare din Strada Fabricii. Magazinul este situat la parterul primului imobil din noul ansamblu imobiliar Elite City, proiect de regenerare urbană unde s-au implementat cele mai noi tehnologii, inclusiv un acoperiș verde, totul pentru a respecta certificarea NZEB. Noul magazin are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m².

După cum subliniază Lidl, clienții „beneficiază de o parcare dedicată, cu 95 de locuri de parcare, dintre care 82 se află la subteran și 13 la suprateran.

Odată cu inaugurarea acestui magazin, s-au creat 23 de noi locuri de muncă. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:00 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 20:00.

Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Cluj-Napoca dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”. 

Lidl evidențiază faptul că „inaugurarea magazinului Lidl din Cluj-Napoca continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

CCIR explorează oportunitățile de investiții în Venezuela

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României,...

Footprints AI și retail media, doi într-una sau succesul fără granițe

Deși este prezentă de doar șapte ani pe piață,...

Metodele de fraudă evoluează. Ce trebuie să facă organizațiile în 2025 pentru a fi cu un pas înaintea fraudatorilor?  

Articol de opinie de Mihail Bucheru, Director, Laura Avram, Manager, și Vasile Beleuța, Senior Consultant, Advisory, Servicii Corporate Forensic, Deloitte România