MANPRES, companie cu experienta de peste 14 ani in Romania, ANGAJEAZA Key Account, in activitatea de operare calculator și gestionarea relațiilor cu editorii de reviste, in cadrul biroului din Bucuresti.
FOARTE IMPORTANT: se ofera Calificare/Training la locul de munca.
Descrierea jobului:
– realizarea normei de munca specifica postului;
– planifica zilinic publicatiile in aplicația de livrare Manpres;
– ridica zilnic revistele de la editori ( se deplasează la editori cu masina noastra);
– Introduce comenzile de abonamente in aplicația Manpres;
–
pregatereste coletele si AWB-urile pentru livrare catre beneficiarii
societatii, pe baza comenzilor de livrare (ambalare/coletare), a
coletelor cu reviste ;
– Livrează facturi sau contracte la registratura clienților Manpres;
– Săptămânal, expediaza pachetele de reviste, AWB-urile pentru a fi livrate in țara la clienți, prin FanCourier ;
– alte sarcini
Cerinte:
– studii minim: liceu;
– se oferă calificare la locul de munca;
– obligatoriu posesor de permis Categoria B, cu experiența personală de condus – minim 2 ani;
– sa fie politicos cu clienții, editorii/furnizori si colegii de munca;
– rezistenta la stres;
– obligatoriu Cunostinte operare PC (Outlook, Word, Excel);
– manevrare eficienta a dotarilor tehnice utilizate in indeplinirea sarcinilor postului.
BENEFICII:
– oportunitatea de a lucra intr-o companie in continua dezvoltare, alaturi de o echipa dinamica;
– salariu competitiv;
– concediu 21 de zile ;
– pauza de pranz 15 minute, pauze de cafea etc;
– program de lucru 08:30 – 17:30, de luni pana vineri .
– tipul contractului: nedeterminat, cu perioada de proba de 90 de zile.
Ne puteți trimite CV -urile pe adresa de email office@manpres.ro sau telefon 0722 341 546
Locatia job-ului este in Piata Presei Libere Nr. 1, Sector 1, Bucuresti .