Pepco își lansează prima campanie de imagine de Crăciun

Date:

Pepco anunță, pentru acest sezon, „colecții unice care acoperă o varietate de tendințe în materie de design interior. De la eleganță atemporală, la inspirații naturale și accente clasice tradiționale, definite de culori precum roșu și verde”. 

Brandul Pepco lansează prima sa campanie de imagine de Crăciun, “Fiecare dintre noi e diferit”. După cum subliniază inițiatorii ei, campania „prezintă povestea a două surori diferite din toate punctele de vedere, cu excepția dorinței lor de a petrece Crăciunul alături de cei dragi. Campania poziționează compania ca un brand care contribuie la construirea momentelor unice, iar povestea este susținută de un audiobook citit de Monica Davidescu. 

Conceptul campaniei se bazează pe studii de consum realizate în mai multe piețe europene în care Pepco activează. Acestea au arătat că publicul caută branduri care răspund nevoilor lor zilnice și îi inspiră să construiască amintiri frumoase. 87% dintre respondenți au subliniat importanța relațiilor și a momentelor petrecute în familie ca fiind aspectul cheie al Crăciunului. Ei consideră că emoțiile puternice se creează prin mici detalii, cum ar fi cadourile din suflet, momente de bucurie și spontaneitate”.

Bogdan Grigoriu, Head of Region pentru Pepco România, Bulgaria și Grecia: „Prin prima noastră campanie de imagine de Crăciun ne-am dorit să creăm o poveste care să prezinte, pe de-o parte, frumusețea relațiilor de familie, iar pe de altă parte, să permită fiecăruia să se regăsească în personajele principale și să-și cultive propria atitudine față de decorarea casei și petrecerea timpului alături de cei dragi. Crăciunul este momentul din an în care celebrăm ceea ce contează cu adevărat. De aceea, gama diversă de decorațiuni din acest an are scopul de a îndeplini toate gusturile și preferințele, pentru ca fiecare dintre noi să aibă posibilitatea de a decora în funcție de personalitatea și preferințele sale.” 

Pepco precizează că decorațiunile de sărbători din acest an din magazinele sale „propun o călătorie prin diferite stiluri, atât designuri nostalgice, inspirate de trecut, dar și estetici moderne, cu un aer futurist. Tradiția se îmbină cu modernitatea, iar accentul este pus pe sustenabilitate și exprimare personală. Colecția de anul acesta include diverse decorațiuni pentru casă și bradul de Crăciun, veselă pentru masa de sărbători, precum și haine pentru întreaga familie, ideale pentru zilele de sărbătoare.

  

Una dintre noile colecții pe care cumpărătorii le pot găsi în magazinele Pepco cuprinde produse inspirate din natură și se adresează iubitorilor frumuseții autentice și ai minimalismului scandinav. Ornamentele cu design natural, inspirate de pădure, pudrate ușor cu zăpadă, adaugă un aer rustic bradului de Crăciun și reflectă armonia și filosofia modernă slow-living. Materiale eco-friendly precum hârtia, conuri de brad și fructe uscate, subliniază simplitatea și autenticitatea.

Cea de-a doua colecție este cea Glamour, pentru cei care visează la sărbători luxoase. Dominate de tonuri burgundy, alb și accente aurii, produsele din această colecție transformă spațiile în locuri elegante și strălucitoare. Formele aurii și ornamentele din cristal adaugă o notă de rafinament și pot completa aranjamentele de masă, pentru un decor ideal de sărbători. 

De asemenea, în colecția de Crăciun pot fi găsite și decorațiuni supradimensionate și lumini LED care se sincronizează cu muzica, dar și  obiecte personalizate, cum ar fi șosetele brodate sau calendarele advent, care contribuie la crearea unor tradiții centrate pe familie și timp petrecut împreună”.

Grupul Pepco reamintește că „a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 5.000 de magazine în 20 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați”.

Pepco este definit ca „unul dintre cei mai mari value retailers din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 31.000 de angajați în 18 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.800 de magazine”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Soluții de stabilizare a bugetului de stat discutate de membrii comunității de afaceri româno-germane

Taxele, investițiile străine dublate de cele de stat în...

Constantin Boştină, ASPES: „Nu există o cultură a antreprenorului român”

Dr. ec. Constantin Boştină, preşedintele Asociaţiei pentru Studii şi...

Analiză Storia: Evoluția chiriilor în martie 2025: creșteri semnificative în unele orașe, stagnări în altele 

Prețurile solicitate pentru chiriile din cele 10 orașe cu...