Platformă de digitalizare a fluxurilor de vânzare

Date:

Compania Tremend, cu 14 ani de experiență în servicii de software engineering și consultanță pentru sectoare precum telecom, finanțe, bănci, auto servicii medicale, a lansat platforma CX de digital onboarding TORP, adresată companiilor „care doresc digitalizarea fluxurilor de vânzare și migrarea de la canalele clasice către cele self-service, complet automatizate”. Pe scurt, prin intermediul platforme, „utilizatorul poate să se înroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple și bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital”.

După cum o caracterizează realizatorii ei, „platforma TORP este destinată companiilor din orice industrie care doresc să pună la dispoziția utilizatorilor o alternativă online pentru accesarea serviciilor și produselor de la distanță, de oriunde s-ar afla și în deplină siguranță, fără să mai fie nevoie să se deplaseze în spațiile fizice ale furnizorului respectiv. Înrolarea utilizatorilor pentru acces este posibilă 24 de ore din 24, șapte zile din șapte și de pe orice dispozitiv (smartphone, tabletă, desktop), în doar un minut, folosind identificarea și semnătura electronică la distanță”. 

Soluția folosește „cele mai avansate, sigure și fiabile motoare de identificare electronică la distanță – eKYC (Electronic Know Your Customer) și semnătură electronică la distanță – eSIGN (Electronic Signature). Platforma este construită în conformitate cu toate directivele globale relevante: AML5 (Anti-Money Laundering), eIDAS (servicii de identificare electronică și de încredere pentru tranzacții electronice pe piața europeană), GDPR și SCA (Strong Customer Authentication)”.   

Ștefan Pătra (foto), VP, Financial Services, Tremend, subliniază: „Inovația reprezintă punctul nostru forte, fiind mereu conectați la schimbările și la dinamica industriei. Dezvoltăm permanent soluții care au la bază tehnologii emergente ce revoluționează și remodelează domeniile esențiale vieții noastre de zi de cu zi. Am lansat TORP având la bază nevoia de deschidere a companiilor către mediul online, astfel încât să le oferim posibilitatea să interacționeze cu clienții noi, de la distanță”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025

Calitate și economii în centrul tradițiilor pascale Un studiu realizat...

Bucurie de Paște din lucruri simple: BCR propune 10 sfaturi financiare de Sărbători

Banca Comercială Română (BCR), prin programul Școala de Bani,...

Power of Now 2025 – un eveniment despre căutare, autocunoaștere și devenire profesională 

Peste 300 de liceeni și studenți din București, Brașov,...