Platforma Teads și Rakuten Advertising, parteneriat exclusiv în Europa Centrală și de Est

Date:

Platforma media globală Teads, care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunță „un parteneriat exclusiv cu Rakuten Advertising, o companie de performance marketing de top la nivel mondial. De la 1 august 2024, Teads a devenit vânzător exclusiv al inventarului premium de reclame video Rakuten Advertising în 15 piețe din Europa Centrală și de Est (România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Grecia, Croația, Serbia, Slovenia, Bulgaria, Estonia, Letonia, Lituania, Albania, Bosnia și Herțegovina, Cipru)”.

Mihai Boștinaru, Managing Director CEE la Teads: „Suntem încântați să colaborăm cu Rakuten Advertising și să facilitam accesul agențiilor de media & advertiserilor din Europa Centrală și de Est la video inventarul premium al Rakuten. Această nouă colaborare exclusivă consolidează angajamentul nostru de a oferi advertiserilor cele mai bune soluții pentru comunicarea omnichannel, maximizând acoperirea și impactul într-o regiune cu o importanță în creștere.”

Teads precizează că, în cadrul parteneriatului, „oferă reclame video full-screen, cu sunet, non-skippable si cu durată de până la 30 de secunde în inventarul Rakuten Advertising, disponibile pe platforma FAST & AVOD a Rakuten TV. Aceste reclame video (denumite și Standard CTV ads) sunt disponibile tuturor clientilor Teads prin buying engine-ul Teads Ad Manager și sunt livrate in-stream pe Connected TVs/Smart TVs, asigurând rate de viewability și completion de aproape 100%, așa cum arată rezultatele campaniilor livrate deja în regiunea CEE”. 

Edouard Lauwick, SVP Media, EMEA la Rakuten Advertising: „Prin acest parteneriat, putem capitaliza expertiza Teads pe piață, asigurându-ne că portofoliul nostru de reclame video premium le aduce valoare maximă advertiserilor. Suntem încântați să ne extindem prezența pe piața CEE și credem în valoarea pe care Teads ne va ajuta să o livrăm în regiune.”

Rakuten TV, unul dintre liderii serviciilor de streaming AVOD/ FAST în Europa

Rakuten TV este recunoscută ca „prima platformă de video-on-demand din Europa care a oferit utilizatorilor săi acces la continut video-on-demand tranzacțional (TVoD), video-on-demand cu acces gratuit și monetizare prin reclame (AVoD) și servicii gratuite de streaming TV cu monetizare prin reclame (FAST) în toată Europa, în 43 de țări. Oferă spectatorilor peste 10.000 de titluri AVoD și o gamă FAST de peste 500 de canale unice, dintre care 100 deținute și operate de Rakuten TV, ce acoperă genuri diverse: știri, sport, copii, seriale, divertisment, muzică și filme de la Hollywood și europene”.

Consolidarea pozitiei Teads în CEE

Acest parteneriat crește capacitatea Teads de a conecta omnichannel (open web, Native CTV, standard CTV & OTT) brandurile cu audiențe de calitate în regiunea CEE. Folosind acoperirea extinsă a Rakuten Advertising și ofertele diverse de conținut, Teads este pregătit să ofere experiențe publicitare excepționale care generează un engagement semnificativ și rezultate remarcabile.

Teads, The Global Media Platform este „cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu cei mai importanți publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape 1.9 miliarde de oameni în fiecare lună. Platfoma „end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile și consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experiențe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri și o soluție de monetizare avantajoasă pentru editorii de conținut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate. 

Teads livrează rezultate pentru branduri, agenții și publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialiști în 50 de țări. 

Pentru mai multe informații, accesați: www.teads.com

Rakuten Advertising reamintește că „oferă soluții publicitare bazate pe performanță, branduri și oameni, care ajută brandurile de top din lume să se conecteze cu un public unic și foarte implicat – de la prima impresie până la vânzarea finală. Susținută de tehnologie de vârf din industrie, asset-uri media globale și cea mai mare rețea de parteneri de înaltă calitate, Rakuten Advertising se bazează pe decenii de date și experiență pentru a dezvolta strategii și experiențe publicitare care vor stimula engagementl, vânzările, loialitatea și multe altele. Lider în industrie încă de la începuturile sale, Rakuten Advertising este o divizie a Rakuten Group, Inc. (4755: TOKYO), una dintre cele mai importante companii de servicii de internet din lume. Compania are sediul central în San Mateo, California, cu birouri în EMEA, APAC, LATAM și America de Nord. 

Pentru mai multe informații, accesați: RakutenAdvertising.com”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

NAI Romania: Producția auto din România accelerează în 2024 și își poate menține creșterea

 În pofida unui context internațional tensionat și a provocărilor...

Semnal de alarmă pe o piață fragilă, tras de experții Atradius: creșterea numărului de insolvențe corporative în Europa și România

Pe fondul instabilității economice internaționale, numărul insolvențelor la nivel...

Primul magazin ATAC Hiper Discount by Auchan din București, la o sută de metri de complexul rezidențial Atria Urban Resort

Rezidenții Atria Urban Resort, complex imobiliar dezvoltat în zona...

Revenirea unei îndrăgite promoții în brutăriile Paul

Brutăriile PAUL anunță revenirea uneia dintre cele mai îndrăgite...